Gå til innhold

Atlético Madrid - Campeones de Liga!


Larsemão

Anbefalte innlegg

Har vært ganske dårlig ja, men så har jo alt gått i mot også! For ikke å snakke om overtidsstraffen i forrige kamp. Forhåpentligvis kommer vi et lite stykke i Europa League, og kanskje vi får en seiersrekke i ligaen nå.

Forlan og Agüero er de desidert viktigste spillerne, og dessverre drar nok Agüero i sommer. Men jeg håper inderlig at han ikke går til Chelsea.

 

Sergio_Aguero_769629i.jpg

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten tvil, det er det defensive som er hovedproblemet egentlig. Burde fortsatt hatt Heitinga, og en ny høyreback og stopper bør inn. Ujfalusi og Lopez mener jeg er gode nok, men selvom jeg digger Perea holder han ikke mål lenger, og Juanito, Valera og gjengen har ikke imponert meg. Keeperplassen er det ikke noe problem med, da Asenjo i mine øyne er en kvalitetskeeper som bare kommer til å bli bedre og bedre. På midtbanen er det grei defensiv dekning i Raul Garcia, Assuncao, Camacho og Cleber Santana.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nok en kamp som avgjøres på overtid...

 

Men denne gangen var det faen meg i vår favør!! :woot:

Det trengtes ass! Fikk ikke sett kampen, da unibet sin stream var nede :S

 

Men hva skjer med Agüero? Han har jo ikke spilt på flere kamper. Tegn på at han er på vei ut, eller er det så enkelt som at han er skadd?

 

Håper for guds skyld han blir. I det minste til sommeren! :ermm:

Lenke til kommentar

Da har visst Maxi sin overgang til Liverpool blitt bekreftet. Om vi mister Agüero til sommeren, tror jeg Atletico må hentet inn et par skikkelige storsigneringer for å få erstattet de. Selvom Agüero i mine øyne ikke kan erstattes av noen.

Derimot blir det svært interessant å se Tiago i Atletico trøyen.

 

Faen

 

EDIT: 16/01

Andre kampen i Copa del Rey igår var SICK! Fucking hell

Kom hjem fra trening og så det var 3-0 til pause, noe som tilsvarte 3-3 sammenlagt. Så putter jo SELVSAGT wonderboy Kun Agüero :love:

20 min før slutt kommer reduseringen fra Recreativo, og da er de videre på bortemål!

 

Men 7 minutter før slutt skjer det heftigste. Agüero fører ballen, blir hektet men kommer seg videre og kan skyte. Men dommeren blåser frispark, istedet for fordel og for haugevis med klager fra Agüero og de andre! FAEN! Men det er god posisjon, og vi har jo Simão. Han stiller seg opp, skrur den over muren og BALLEN KLISTRER SEG SÅ LANGT I KRYSSET SOM GÅR AN! FUUUUUCK

Sykt spennende kamp! :D

 

Antonio Lopez hadde forøvrig en lekkerbisken i løpet av kampen:

Se filmen hos Youtube

 

Synd det ikke er noen andre som skriver her, hadde håpet det var en del flere Atlético-fans her på forumet :no:

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er flott, Latias! Da er førsteposten oppdatert litt. Kommer nok til å gjøre noen endringer, men slik ble førsteutkastet.

 

Sesongen har startet grusomt for Atlético, men heldigvis har det kommet seg i det siste. Agüero storspiller som vanlig, og Forlán begynner også å finne fjorårsformen :)

Har klatret opp til en 11. plass i ligaen nå, møter Galatasaray i Europa League og er i kvartfinalen i Copa del Rey mot Celta de Vigo etter en fantastisk andrekamp mot Recreativo Huelva, så det ser allikevel ikke altfor ille ut pr dags dato.

Det går som vanlig rykter om at Agüero skal forlate klubben, men jeg tror ikke han drar i Januar, og det er svært viktig for klubben. Grøss den dagen han forlater Atlético. Ihvertfall om det blir til Chelski. :no:

 

Neste kamp spilles på torsdag kl 22:00. Kvartfinale i Copa del Rey mot Celta :)

Lenke til kommentar

Han fikk spille det meste, men prestasjonene hans denne sesongen var ikke å skryte av (selvom han scorte 4 eller 5 mål i den ene cupkampen).

Har ikke lest noe særlig om grunnen til at han forlot Atlético, men han har jo vært i klubben i mange år og ville vel kanskje ha nye utfordringer. Atléticos dårlige sesongstart kan nok ha påvirket også. Og når interessen fra Liverpool kom på banen, vil jeg nok tro at Torres og Mascherano hjalp til med å få overgangen i boks.

Lenke til kommentar

Hehe, Torres og Agüero er ganske gode venner. Du har kanskje tenkt over tatoveringene begge de to har på armene sine? De tok dem sammen når Torres var i Atlético, og det er faktisk Ringenes Herre-inspirert alvespråk av navnene deres de har tatovert inn :!:

 

Chelsea er nok storfavoritten til å skaffe seg signaturen til Agüero til sommeren :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...