Gladlaksen Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 I mange spill er det alltid for å cheate: open console by pressing the ~ key Hvilken knapp på norske tastaturer må man trykke på for å komme inn på konsollen? knappen som har ~ på seg er ved siden av Å-knappen på tastaturet, men denne knappen funker ikke.
Stian89 Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Prøv knappen til venstre for 1 tallet (§). (Ikke på numpad).
oyvjak Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Finn et bilde av et tastatur med engelsk oppsett og se hvor ~ knappen er.
Gladlaksen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Skrevet 2. juli 2007 jeg trykker på |/§ men det funker ikke. knappen til venstre for 1'tallet. er det noe annet jeg kan prøve?
Fritz0r Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Source spill: I source med Norsk tastatur må du "jukse". og binde på / eller \ for og få Console på | (vedsiden av 1) feks: Bind / toggleconsole
Gladlaksen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Skrevet 2. juli 2007 er ikke source jeg har da. jeg spiller neverwinter nights 2. trenger å få opp konsollen
Fritz0r Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 hmm, ikke samme der? tror det skal ligge på ø,æ eller ' tastene
Gladlaksen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Skrevet 2. juli 2007 kunne noen finne det ut for meg? hvilken tast det er?
oyvjak Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Æ eller den til venstre for 1, er det jeg finner. Øverste treff i et lett googlesøk: To open the console on a non-English keyboard (like Swedish for example), press the accentuation (not apostrophe!) and questionmark buttons in quick succession while holding down shift.
RRhoads Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Du må antakeligvis aktivere konsollen i .cfg-fila før du kan bruke den i spillet. denne er sikkert 0 eller false. gjør om til 1 eller true.
Gladlaksen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Skrevet 2. juli 2007 kunne du prøve å forklare litt bedre hva jeg skal gjøre? hvor fila er osv, hva som er true og false
RRhoads Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 ligger sikkert et sted i katalogen der du installerte spillet. i den fila vil du finne noe som ligner på console=false eller console=0 dette betyr at konsollen ikke er aktivert. gjør om til henholdsvis 1 eller true.
Gladlaksen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Skrevet 2. juli 2007 sikker på at det er cfg fil? søkte nettopp i hele mappa for alt etter .cfg fil men fikk ikke noe
RRhoads Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Ikke mulig at det er ei .ini fil? 8989379[/snapback] jo, det var det jeg egentlig mente.. men det var ikke i den heller, installerte spillet selv, og fant ut at man må holde shift nede mens man trykker i kjapp rekkefølge \ og +.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå