E-wok Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Ikke jeg. Ikke før historien er fulført ihvertfall. Greide det fint i Saints Row, så da går det nok fint her også.
Eremal Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Jeg hakke brukt koder siden GTA3, og jeg angrer fortsatt på at jeg brukte det. Spillet var SÅ mye gøyere andre gangen jeg spillte gjennom
Fredrik Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Helt klart, men først skal jeg spille meg gjennom spillet. Etter det er det leketid, og det blir mye morsommere med cheats.
steinar2000 Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Jeg bruker aldri koder under historien. Etterpå er det greit å leke seg.
Henry9 Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Noen ganger frister det kanskje med Koder på GTA spill når du feks skal ha våpen som du aldri finner eller at du bruker opp alt skudd med en gang. Jeg som veldig mange andre bruker ikke koder i historien, Men etterpå er det helt greit. Da er det seriøst kjedelig uten koder. Håper på noen heftige koder i GTA IV. Irriterer meg litt at det bare er 1 by i GTA IV. Hadde vært kult med litt ekstra lekeplass Som i GTA SA. Har lånte GTA SA av en venn for noen år siden. Men da gadd jeg ikke gjøre oppdrag så ble fort lei. Dum jeg var. Så skal få meg SA i morgen. Bare 200 kroner eller noe på Elkjøp. Blir jo som et nytt GTA spill for meg. gleder meg! Men tilbake til kodene. Ikke Koder i Historien. dette sier jeg for / til alle. Brukte koder i GTA 3. Kjedelig vøttu ! Hehe.. Eller litt kult da. Tokk en sånn dårlig fly kode dro til siste by. så rett ut et sånn sted så var jeg lissom en hemmelig agent. Haha.. Morsomt det. Gleder meg til GTA nå. Bli kjent med byen, alle sånne ting. Kan jo alle veier i GTA 3.- Men det er ikke sånn at det var barn som gikk rundt i GTA IV ? Kult å drepe noen små barn. Men det hadde vel blitt helt kødd med Kirken eller noen hadde helt klart klikka helt.
thamule Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Henrymeen21: ehmmm... Ok OnT Selvfølgelig ikkje før spillet er "rundet"
Grievdus Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 er jeg den eneste som bruker cheats under historien ? syns det er bedre med cheats jeg
Henry9 Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Haha... Lite å gjøre no på natta XD Kan like godt skrive litt Hmm... Koder i Historien er ikke vits. Spilte sånn PC spill tokk jeg kodene som evig liv, Drepe på alle med bare et slag. HAHA XD var ikke noe kult. Men nå er det ikke sånne koder Rockstar pleier å ha i spilla sine ;P Noe som er bra. Man veldiger jo selv om man vil bruke koder eller ikke. men frister når man har koder som evig liv. Så dør man en gang på et oppdrag. så tar man den koden alle gangene man dør :S ikke bra
Eremal Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Litt av grunnen til hvorfor jeg slutta med cheats var fordi ps2kontrollen blei jævli fort slitt ut når du spamma R2 R2 L1 R1 Venstre Ned Høyre Opp Venstre Ned Høyre Opp når det var som værst. Og at når du spiller GTA med cheats på PS2 så husker du cheatsa.. for alltid..
Grievdus Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Den gammle ps2 kontrollen min ble alldri slitt ut selvom jeg har spilt gta på den siden gt 3 kom ut. så det syns jeg ikke er noe farlig . Men som du sier så blir man jo avhengi, men jeg er av den sorten som ikke greier å la vær å bruke våpen cheats å liv cheats (Det er bare de 2 cheatsa jeg bruker).
T-Bear91 Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 kommer ikke til å bruke koder. kanskje senere når jeg har runna spillet. se om det er noen morsomme koder
AtheusNor Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 jeg kommer ikke til å bruke koder. Egentlig er det ganske fun men jeg vil ikke messe opp 360`n med koder.
Bruktbilen Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Jeg kommer til å spille til jeg blir lei av spillet, og når jeg blir lei så kommer jeg til å gå over til koder. Kan også bruke weapon cheats etter å ha spilt en periode, siden det blir artigere og lettere å dra igjennom spillet.
Pañolada Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Jeg kommer til å spille til jeg blir lei av spillet, og når jeg blir lei så kommer jeg til å gå over til koder. Kan også bruke weapon cheats etter å ha spilt en periode, siden det blir artigere og lettere å dra igjennom spillet. 9000111[/snapback] Samma her, spiller til det blir kjedelig, så bruke koder
Bebeluv Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Kult å drepe noen små barn. Men det hadde vel blitt helt kødd med Kirken eller noen hadde helt klart klikka helt. [/b] 8984612[/snapback] You are sick =/ Endret 5. juli 2007 av Zaleeeek
Eremal Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Kult å drepe noen små barn. Men det hadde vel blitt helt kødd med Kirken eller noen hadde helt klart klikka helt. [/b] 8984612[/snapback] You are sick =/ 9009620[/snapback] Heldigvis er han ikke gammel nok til å kjøpe spillet
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Noen tenkte(enkelte mener enda det...) også på en tid at det var sjukt å springe rundt og drepe voksne folk i spill, men dette er ganske normalt nå. Ser ikke noe galt i å drepe små barn hvis de skulle komme opp i GTA, det er like sykt å drepe voksne, vi er bare så vandt til å se slikt at det er blitt normalt. Hvis man innfører barn i GTA så blir det normalt å drepe barn også
Eremal Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Det med å drepe folk i GTA, og andre spill kan jo ikke sammenlignes med å drepe noe irl. I gta er det nokså konsekvensløst å drepe folk. Plus at alle folk der er enkle genererte figurer, som har en del fysiske likheter med mennesker fra virkeligheten. Om du dreper noen i GTA, så forsvinner de sporløst om du går langt nok vekk fra dem. Ellers vil det etter en stund komme en ambulanse og magisk gjennopplive vedkommende. Ingen andre merker noe.
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Hvis det var til meg så vet jeg det, se bolden under. Noen tenkte(enkelte mener enda det...) også på en tid at det var sjukt å springe rundt og drepe voksne folk i spill, men dette er ganske normalt nå.
Eremal Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) Syns vi begynner å komme inn i en diskusjon nå som ikke kan avklares, og ikke hører hjemme i denne tråden. Kort sagt, så er jeg uenig med at det de fleste syns det er normalt å drepe folk i spill: det er bare gamere som syns det er normalt. Men så det er nevnt, jeg tviler på at det er barn i GTAIV, det som er sagt er at noen hevder de ser en liten figur på en benk i slutten av den første traileren, som kan se ut som et barn. Tommelfingerregelen med gta er: "If it aint coming from rockstar its probably bullshit" Endret 5. juli 2007 av Eremal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå