SuperVidar Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Jeg sitter hos svigers hvor de har en heller dårlig PC. Jeg installerte alikevel wow for å sjekke post og slikt og leke på Ah. Burde kunne leke på ah med aldri så dårlig maskin uansett tenkte eg. men... ved denne maskinen får jeg alltid beskjed om at jeg bruker feil påloggingsdetaljer ved pålogging. noen som vet hva dette kan skyldes ? det er kryss sjekket opp og ned i mente og jeg vet jeg bruker rett pålogginsdetalj. bruker dem tross alt hver dag hjemme
ZindreX Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Kanskje du har skrevet litt feil på Account navne eller passordet ? Eller så kan det jo hende at noen har hacka deg og bytta passord
mad_arab Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Sjekk at antivirus er oppdatert, og ha ihvertfall et oppdatert antispyware program installert FØR du logger på WoW hos noen andre enn deg selv. Tviler på du blir hacket så kjapt men man vet aldri...
SuperVidar Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Skrevet 1. juli 2007 Det er bare her.. har prøvd tidligere også og serveren gir meg bare feil påloggingsdetalj ved pålogging fra denne maskinen. Logger jeg meg på min konto side på web går det bra. Dersom noe firewall er innblandet burde jeg være totalt utestengt og fått beskjeden unable to connect noe som ikke er tilfellet her. når jeg kommer hjem senere idag vil jeg nok ikke ha noen problem med å logge meg på. dette er prøvd ut tidligere med samme resultat og er litt nyskjerrig på hva dette kan komme av
knux Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Det er bare her.. har prøvd tidligere også og serveren gir meg bare feil påloggingsdetalj ved pålogging fra denne maskinen. Logger jeg meg på min konto side på web går det bra. Dersom noe firewall er innblandet burde jeg være totalt utestengt og fått beskjeden unable to connect noe som ikke er tilfellet her. når jeg kommer hjem senere idag vil jeg nok ikke ha noen problem med å logge meg på. dette er prøvd ut tidligere med samme resultat og er litt nyskjerrig på hva dette kan komme av 8980353[/snapback] Sjekk at du har installert EU wow, og ikke U.S wow.. har begått denne feilen selv på en annen PC
SuperVidar Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Skrevet 2. juli 2007 den der har eg ikje tenkt på nei... får se på det neste gang eg e hos svigers.. lastet det bare ned ved å følge annonse far dagbladet eller vg.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå