peruvian Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Igår kveld slet jeg med å få spille .mkv filer i vlc, og installerte et program som er nevnt i en annen forumtråd: 'Matroska Codec'. Jeg fikk altså tips om å gjøre dette, og det funket, jeg ble meget glad. Dagen derpå (idag) skulle jeg laste ned serier, så satt jeg å hørte på musikk og den startet å hakke og gå sakte, og dette startet kun ETTER jeg installerte disse kodekene. Jeg har nå uinstallert programmet, men det hakker fremdeles. Tips?
peruvian Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 (endret) wmp, men det har ikke noe å si. nå har alt startet å hakke :// jeg klikker snart. til og med windows lydene hakker når de spilles av.. Endret 30. juni 2007 av suicidal
BooBass Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Sjekk i taskmanager om det er et program som tar opp 100% av prosessorkraften.
peruvian Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Skrevet 1. juli 2007 asso, hallo? komplett idiot er jeg ikke da : D det er ikke det, alt er normalt der.. skjønner intet
Patrick de Maar Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Join the club. Virus kan du bare utelukke, det har ingenting med saken å gjøre(så vet man det). Det var ihvertfall ikke virus i mitt tilfelle. Jeg blir oså gal, så nå tar jeg snart å reinnstalerer hele skjiten.
peruvian Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Skrevet 1. juli 2007 lurer på om jeg formaterer imorgen. for saken er at før man innstallerer lyddrivere når man har formatert, blir lyden sånn.. skjønner bare ikke hvoror den er sånn :s
renron Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Jeg og hadde sammen problem når jeg lastet ned filmer samtidig som jeg skulle spille av musikk. Løsningen for meg var å ha musikken på en egen HDD (ikke partisjon), og laste ned filmer på en annen HDD, og ha OS på en HDD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå