Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Alt hakker når jeg starter nedlastning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld slet jeg med å få spille .mkv filer i vlc, og installerte et program som er nevnt i en annen forumtråd: 'Matroska Codec'. Jeg fikk altså tips om å gjøre dette, og det funket, jeg ble meget glad.

Dagen derpå (idag) skulle jeg laste ned serier, så satt jeg å hørte på musikk og den startet å hakke og gå sakte, og dette startet kun ETTER jeg installerte disse kodekene. Jeg har nå uinstallert programmet, men det hakker fremdeles. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

wmp, men det har ikke noe å si. nå har alt startet å hakke :// jeg klikker snart. til og med windows lydene hakker når de spilles av..

Endret av suicidal
Skrevet

Join the club. Virus kan du bare utelukke, det har ingenting med saken å gjøre(så vet man det). Det var ihvertfall ikke virus i mitt tilfelle. Jeg blir oså gal, så nå tar jeg snart å reinnstalerer hele skjiten.

Skrevet

lurer på om jeg formaterer imorgen. for saken er at før man innstallerer lyddrivere når man har formatert, blir lyden sånn.. skjønner bare ikke hvoror den er sånn :s

Skrevet

Jeg og hadde sammen problem når jeg lastet ned filmer samtidig som jeg skulle spille av musikk.

Løsningen for meg var å ha musikken på en egen HDD (ikke partisjon), og laste ned filmer på en annen HDD, og ha OS på en HDD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...