Gå til innhold

kjøpe fra shg.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei sann!

 

Jeg lurte på om det er noen god ide å kjøpe tv fra shg.no? Hører mange som sier at jeg må passe meg litt for dem...? Men de har så latterlig bra pris på M8-serien til Samsung :cry:

8977108[/snapback]

 

 

Eneste jeg har hørt er at det kan bli litt vanskelig med en eventuell reklamasjon sak.. Men har ikke hatt dårlig erfaring med det. Har bestilt en del "små" varer til pc'en der.. Og fikk det kjapt og trygt.

Men en TV er jo litt større og værre med da kanskje :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har hørt at frakten er veldig dyr.

 

Jeg tror det var en artikkel her på HW ang kjøpt fra SHG og reklamasjoner. De holder til i Danmark, så tror ikke de har de samme lovene som Norge når det kommer til stykket. Burde gjøre litt research før du kjøper derfa.

 

Jeg vet de har knallpriser, "desverre" :p

Lenke til kommentar

Først av alt kan du ta ein kikk på brukeromtalene frå webshopguiden til Hw.no. Personleg ville eg ikkje kjøpt TV frå shg.no.

 

1: Har fått eit dårleg inntrykk av butikken etter fleire trådar her på forumet samt ein del dårlege karakterar i webshopguiden.

2: Prisane er låge, men frakten til tider avsindig høg, lureri meiner eg.

3: Eit TV-apparat er stort og dyrt, eg føler meg meir komfortabel med å handle sånt frå ein butikk. Elkjøp, Expert, Elprice eller liknande.

Lenke til kommentar
Om du skal kjøpe i butikk så har Hifi-klubben ihvertfall en grei pris på Samsung TV'ene. Samsung LE40M86 lå på ca. 17.000,- sist uke ihvertfall.

8989711[/snapback]

 

Jeg ringte og snakket med hifiklubben i Grimstad og de sa tven ville komme på hovedlageret den 29, og ut i butikkene rundt 1. Juli. Nå har ikke hifiklubben 40m86 på sidene. Jeg hadde også tenkt til å handle m86 der, men nå vurderer jeg shg.no. Frakten fra shg er 995,- på tv. Jeg skal ringe hifiklubben igjen og høre. Det ser ikke ut til at det er mange butikker som har de på lager.

Lenke til kommentar
Om du skal kjøpe i butikk så har Hifi-klubben ihvertfall en grei pris på Samsung TV'ene. Samsung LE40M86 lå på ca. 17.000,- sist uke ihvertfall.

8989711[/snapback]

 

Jeg ringte og snakket med hifiklubben i Grimstad og de sa tven ville komme på hovedlageret den 29, og ut i butikkene rundt 1. Juli. Nå har ikke hifiklubben 40m86 på sidene. Jeg hadde også tenkt til å handle m86 der, men nå vurderer jeg shg.no. Frakten fra shg er 995,- på tv. Jeg skal ringe hifiklubben igjen og høre. Det ser ikke ut til at det er mange butikker som har de på lager.

8992032[/snapback]

 

Rart. Jeg kjøpte min på Hifi-klubben i Oslo (den i M. Thranesgt.) sist mandag, da hadde de fått den inn samme dag. Jeg ser også at de har fått nye hjemmesider siden sist, og jeg finner heller ikke TVen i sortimentet.

 

Jeg er forresten storfornøyd med TVen, så hvis du kjøper deg en sånn så har du noe å glede deg til!

Lenke til kommentar
Om du skal kjøpe i butikk så har Hifi-klubben ihvertfall en grei pris på Samsung TV'ene. Samsung LE40M86 lå på ca. 17.000,- sist uke ihvertfall.

8989711[/snapback]

 

Jeg ringte og snakket med hifiklubben i Grimstad og de sa tven ville komme på hovedlageret den 29, og ut i butikkene rundt 1. Juli. Nå har ikke hifiklubben 40m86 på sidene. Jeg hadde også tenkt til å handle m86 der, men nå vurderer jeg shg.no. Frakten fra shg er 995,- på tv. Jeg skal ringe hifiklubben igjen og høre. Det ser ikke ut til at det er mange butikker som har de på lager.

8992032[/snapback]

 

Rart. Jeg kjøpte min på Hifi-klubben i Oslo (den i M. Thranesgt.) sist mandag, da hadde de fått den inn samme dag. Jeg ser også at de har fått nye hjemmesider siden sist, og jeg finner heller ikke TVen i sortimentet.

 

Jeg er forresten storfornøyd med TVen, så hvis du kjøper deg en sånn så har du noe å glede deg til!

8995535[/snapback]

 

Oioioioi, da må jeg skrape sammen penger i morgen. :dribble:

Den var i sortimentet noen dager etter at sidene ble oppdatert, men så ble den fjernet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...