PaoloMaldini Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) jeg starter et spill for første gang så kommer denne meldingen: Fifa Manager 07 requires at least 768mb of free swap file space. Please free the required space and re-run the game. noen som har peiling på hva som må gjøres for å kjøre spillet?? Trenger virkelig hjelp! =) Endret 30. juni 2007 av vettz
p@ge Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 prøv dette problemet i katagoriet " spill ": https://www.diskusjon.no/index.php?c=277 du får sikkert hjelp der lykke til
Skagen Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 (endret) Swap file er noe jeg forbinder med Linux, men vil tro det egentlig siktes til filepage her. I Windows er filepage nesten det samme som swap file, og denne fila fungerer som virtuelt minne. Denne fila ligger på C: så du får prøve å slette unna litt på C:-disken din slik at filepage-fila kan bli større enn 768 MB. Prøv å slett unna på C:-disken din før du eventuelt prøver dette: Dersom du alt har masse ledig plass på C: kan du prøve å høyreklikke på My Computer (Min Datamaskin) på skrivebordet - Properties (Egenskaper) - Advanced (Avansert) - helt øverst under Performance (Ytelse) trykker du på Settings-knappen (Innstillinger) - Advanced (Avansert) - helt nederst finner du instillinger for virtuelt minne. Du kan sette denne til Custom size på 1024 - 1600 MB og restarte når du har tatt i bruk disse innstillingene. Etter du har gjort dette tror jeg spillet skal kjøre. Lykke til! Endret 1. juli 2007 av skag1
GeirGrusom Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Jeg anbefaler å ha en fixed størrelse på pagefilen, det forhindrer endel disk fragmentering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå