nYkk Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Klarer ikke så mye fiks faks med bokstaver, men jeg tar ikke sjansen heller... Her skal man skrive om alt fra hvilken Character man er til ossen WoOoW opplevelser (Funnet en veldig sjelden Rune for Eks) man har fått når man har spelt D2, helst online, men SingelP går åsså ann Jeg får vel starte jeg da... Jeg starta en Ny char igår, med sorcerer.. er i level 16, og jeg er en flame sorc... Har ikke funnet noen bra runes eller armor etc, pga det er vanskelig å finne bra ting i vanlig ladder ( normal eller no). når du kommer i hardcore vanskelighets grad finner du nok etterhvert bra ting... Nicket mitt er MainG.... ehhm.. for øyeblikket er jeg i act II EDIT: jeg fant ingen liknende tråd når jeg søkte på, i tillegg til at jeg kikka litt, så hvis jeg har feil så er det bare å sifra... Endret 30. juni 2007 av MainG
ttt Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg