-Goggen- Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Når jeg spiller WoW krasjer maskinen så alt låser seg og får ikke gjort annet enn å kutte strømmen. Har refomatert og prblemet er der fortsatt... jeg kan spille lenge noen ganger uten at noe skjer.. noen ganger skjer det med en gang.. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre, eller hva som er galt? På forhånd takk for svar Endret 30. juni 2007 av -Goggen-
ElvisOJ Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Kan være skjermkortet som blir for varmt. Prøv å åpne kabinettet og se om det hjelper.
-Goggen- Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 tviler.. har logga på wow rett etter je har skrudd p datan.. og så går det feks. 2 min så klikker den.. så tror itte det er det.. =/
Traxco Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Kan være disken din som ikke vil,og spillet krasjer ?se at den får nok strøm og kabler sitter riktig.
agalate Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Sannsynligvis er det skjermkortet ditt som blir for varmt (ja, selv rett etter at du har slått på pc'en). Åpne coveret og rens innsiden for støv. Komprimert luft på boks (sånn som du får kjøpt på Claes Ohlson) og q-tips for de stedene du ikke så lett kommer til gjør mirakler.
-Goggen- Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 har blåst med komprimert luft flere ganger.. Tviler på at det er for at je treng nytt hovedkort elle harddisk.. kun med wow ja
Stumble Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Skjedde det samme på min laptop, da kutta den bare strømmen helt, uten noen form for advarsel eller lignende. Prøvde å oppdatere driverene til skjermkortet og etter det hadde jeg ikke noe problemer. Så et tips kan jo være å sjekke om du har de nyeste driverne installert.
DeadbeaT Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Skjer det kun med WoW? 8975630[/snapback] viktigste sjekk postet i tråden so far. siden du sier det bare skjer med wow, foreslår jeg en fresh reinstalation av hele wow, dersom dette ikke fungerer, sjekk om videokortet ditt eller andre kort i pcen din har spesifikke problemer med wow. Prøv og husk når dette skjer også, har det alltid vært slik eller skjedde det etter en addon ble installert eller en patch? når du husker dette og du fortsatt har problemer, kontakt blizzard per mail. Endret 30. juni 2007 av DeadbeaT
Saykin Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Jeg satser også på at det er skjermkortet som er den skyldige. Hva slags skjermkort har du og ikke si 9600 XT eller Pro Endret 30. juni 2007 av Zeph
Zeph Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)
Campin Carl Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 jeg vet ikke hva det er men spør i wow-kategorien neste gang https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=172
-Goggen- Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Skrevet 2. juli 2007 eller,, det skjer i warcraft 3 frozen throne også.. på samma måte...
Bjonski Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Skjer det kun med WoW? 8975630[/snapback] viktigste sjekk postet i tråden so far. Vel, når trådstarter ikke nevner noe om det skjer i andre spill... så må det være lov å spørre.. Man vil jo trossalt hjelpe trådstarter.. Om det hadde skjedd i andre spill ville jo sannsynligheten for hardware-feil vært større.
Saykin Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Jeg hadde et problem med SWG når jeg hadde et 9600XT kort, det frøys opp når det ble folksomt. Det kunne skje når som helst og hvor som helst i spillet, men han har ikke fortklart så mye til at jeg kan tenke meg hva feilen kan være.
Saykin Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Vel som alle andre så vil jeg gjerne vite hva du har som CPU, skjermkort, hovedkort, hvor mye ram (hvilken type eventuelt) etc etc. Har du nyeste driver til skjermkortet, skjedde dette etter at du hadde gjort noe nytt med pc'en. Kanskje installert et annet program eller driver? Kan det hende at dette ikke skjer med en eldre driver til skjermkortet eller kanskje en nyere en. Har du sjekka tempraturene mens du spiller og når skjer det når du spiller. Helt random eller ved spesefikke øyeblikk? Som når det er mange folk på skjermen eller en del ting som skjer på engang som i et instance eller skjer det når som helst og hvor som helst? Endret 3. juli 2007 av Saykin
-Goggen- Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 har reformatert pga det.. skjer enda... kan skje helt random.. om je er alene elle om det er mange der.. AMD 3800+, Radeon X1600 series, 2 GB ram, har itt sjekke temp... itte helt sikker på om je hadd de nyeste drivera
Saykin Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 (endret) jeg ville anbefalt å laste ned de nyeste driverne og du kan følge denne guiden blizzard har satt opp. Pilen som peker til høyre går videre til neste step, følg alle stepsa til punkt og prikke. Sjekk om den fryser opp etter at du har fulgt et av punktene, hvis ikke fortsetter du på neste her kan du laste ned driver til skjermkortet ditt http://ati.amd.com/support/driver.html Endret 5. juli 2007 av Saykin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå