frisyre Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Jeg har hørt fra noen venner av meg at det snart kommer nye talents. Noen som veit hvor jeg kan få noe info om dem? Evt hva de er... kkthx
Zelda_ Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Blizz har gitt ganske klar beskjed om at class og talent reviews er noe som tilhører fortiden. Tviler på det vil skje noe annet en små forandringer før til neste expansion.
Rollespilleren Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 De skal hvertfall gjøre noe med Paladin dps raid talents.
Antatra Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Trodde heller ikke de skulle gjøre noe som helst med talents før en eventuelt ny lvl cap. For dem som hører rykter er jeg nokså tvilsomme til, stoler bare på Blizzard blue posts om dette.
saimon Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Det har jo vært blueposts om at Pala sin Dps i raid skal buffes da..
Antatra Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Det har jo vært blueposts om at Pala sin Dps i raid skal buffes da.. 8974396[/snapback] Har det noe med talents å gjøre ? Er jo andre måter å buffe en klasse på
DeadbeaT Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 samt at de har snakket lenge og hardt om shamans. men om det blir talentforandringer er ikke nevnt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå