Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Krydre opp et trist sexliv!


Gjest den_lille

Anbefalte innlegg

Sånn for å gi en annen vri på det. Ikke bare anbefale at du skal gjøre alt, så kan du jo la han gjøre noe å vise han at du virkelig nyter det? Rett og slett bli helt spinnvill :!: . Vet ikke om det funker, men jeg blir iallefall utrolig tent om typen min viser at han tenner veldig på at jeg suger han feks.

 

Ooog, husk at dette ikke er din feil. Og når han klager, så burde han iallefall spesifisere HVA han ikke liker/er lei av. Skjer nok i alle forhold dette, at det dabber litt av etterhvert. Det viktigste er vel å være åpen for nye ting og kommunisere godt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he, det jeg jo bare helt normalt, trådstarter.. Men jeg har noen tips til deg;

 

1) Ha sex litt sjeldnere. La "trykket" bygge seg litt opp. Om sexlivet begynner å bli rutine og settes opp på den daglige sjekklista blir det ikke like deilig. Vent litt lengre. Og.. ->

2) Bruk tid på deg selv. Lag et ekstranummer ut av det som skal skje i form av en spesiell parfyme, undertøy etc. Du trenger ikke å leke stripper. Jeg synes det er bare tull. Men vis at du setter stas på saken.

3) Bli enige om å prøve latterlige ting. Helt sprøe og banas ting. Men da mener jeg ikke sex i naboens blomsterbed, men snåle og rare stillinger etc.

4) Si ar du er enig med han. Sexlivet har vært litt kjedelig også for deg. Hevn deg litt. Det er jaggu meg ikke bare din skyld. Er ikke du som skal styre alt.

5) Bekymre deg ikke. Vær glad for at han turde å ta deg opp med deg. Nå kan det bli spennende for dere begge :p

Lenke til kommentar
Gjest den_lille

Joda.. Nå har det seg sånn at han syns sexlivet er kjedelig, men han sier også nå at han bare har blitt "lei" sex.. Og det verste var da han sa.. "Jeg har vel følt det en stund". Jeg følte meg knust.. Etter at han sovna så stod jeg opp og bare.. klarte ikke sove..

 

Det virker som han mener at jeg ikke er en del av det, fordi når jeg spurte om jeg kunne hjelpe han med å evt. komme over det og prøve noe nytt så sa han at det var ingenting jeg kunne gjøre. Dette var noe han måtte ordne selv.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre nå jeg.. Takk for tips alle sammen! :)

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt tidligere, ikke skyld på deg selv. Med mindre du har nekta å prøve nye ting eller vært utrolig sær, men virker ikke som om dette er tilfellet. Nå kjenner ikke jeg deg eller typen din, men gi han tid og se om det ordner seg for han på egen hånd.

 

Ikke for å ta sorgen på forskudd, men det er ingen mulighet for at han er utro? Folk har jo da en tendens til å ikke ha så mye sex med kjæresten sin. Sier absolutt ikke at dette er tilfellet da :)

Lenke til kommentar
Gjest den_lille

Jeg vet han ikke er utro. For det første hater han utroskap like mye som jeg hater det, og for det andre så er han absolutt ikke personen til det.

 

Jeg håper han finner det ut og snakker med meg om ting. Jeg får ikke sett han før om et par uker, grunnet utrolig mye jobbing i ferien.. Kanskje han snakker ut da!

Lenke til kommentar

En viktig ting å huske på er at det er ikke du som er ansvarlig for kvaliteten på hans sexliv, det er han selv. Det er viktig at han gir klare beskjeder om hva han trives med og ikke, det er ikke noe du skal gjette deg fram til. Uansett vil jeg tro at dette kun er for en periode. Hvor lenge har det vært sånn, og har det vært noen faktorer som kan ha gjort det slik? Problemer på jobben? Dårlige resultater på en eksamen? På meg høres det ut som dere har hatt ett vanlig sexliv med de faktorer som de fleste av oss er fornøyd med. (selvsakt vil alle ha litt mer av det de ikke får, men det tar vi ikke med. :-) )

Lenke til kommentar

Er forståelig at han blir lei det samme hullet hele tiden.

 

Men hvem er det som tar initiativ til sexen da? Neste gang han tar initiativ så vet du at han er kåt og har lyst på det.. problem solved.

 

Nå vet eg ikke ka dere normalt driver med i sengen, men hvis han er lei det gamle så finn på noe nytt. Vanlig misjonær blir ganske fort gammelt..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...