Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 (endret) Morny. Jeg lurer på om scripts er lovlig? Fks. Bunnyjump scripts, AWP change to knife and back scripts.. Om det er lovlig, har noen scriptet: Russerjump ? Endret 29. juni 2007 av Slettet-3t93k9
Bruktbilen Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 (endret) Det er ulovlig. AWP byttet går ikke lengere, det gikk i 1.5 versjonen. Endret 29. juni 2007 av Bruktbilen
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Hmm.. ScriptsScripts for Counter-Strike 1.6. Eg. Autobuy, spambot, nadespam etc. All scripts are VAC2 proof and legal. Leste det nå.. Jeg har AWP bytte.. De fungerer det.. Har også bunnyjump.. :S
Bruktbilen Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 (endret) Aldri fått til at det fungerer >.< Har selv buyscript, tenkte mer på bunnyjump som ulovlig. Nei hvis det er lovlig så får du vel bare kjøre på. Kan umulig tenke meg at script som bunnyjump skal være lovlig, siden det gir deg et forsprang siden du selv ikke ville klart å bunnyjumpet like effektivt. Endret 29. juni 2007 av Bruktbilen
Jooakim Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Hvor lovlig? Tror du det er noen personer som bestemmer hva som er lovlig og hva som ikke er lovlig for alle CS-serverne i verden? Nei! Det er opp til hver enkelt server å bestemme om det er lovlig eller ulovlig. VAC banner ikke for scripts, men HLGuard gjør. Jeg mener disse scriptene er like ulovlige som aimbot og wallhack, fordi scriptene gir spilleren store fordeler.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 (endret) HL og VAC, sorry at jeg spør dumt.. Men HLGuard, fins det til Source? :S Men det sto: Scripts Scripts for Counter-Strike 1.6. Eg. Autobuy, spambot, nadespam etc. All scripts are VAC2 proof and legal. Det betyr vel at det er lovlig? :S Endret 29. juni 2007 av Slettet-3t93k9
Jooakim Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 ScriptsScripts for Counter-Strike 1.6. Eg. Autobuy, spambot, nadespam etc. All scripts are VAC2 proof and legal. Det betyr vel at det er lovlig? :S 8969313[/snapback] Ok, så hvis jeg lager en aimbot til deg nå og sier at den er lovlig, betyr det da at du kan bruke den på f.eks. Catch-Gamer, selv om Catch-Gamer sier det er ulovlig? Catch-Gamer betaler for å drive serverne sine, så da må de vel få lov til å bestemme hva som er lovlig og hva som ikke er det? HLGuard finnes ikke til HL2, nei.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 (endret) Nei, absolutt ikke, mener bare, om det ikke går an å si noe på det.. Kom ny regel på catch i dag, at scripts ikke var lov på dems servere, så da forsvant interessen for å ha det og.. EDIT: Spiller ikke på catch servere, men det sto at det ikke var lov på turneringer, og alle PcW's som de overvåka.. Endret 30. juni 2007 av Slettet-3t93k9
hiper Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 om det er lovlig? -Kommer helt ann på hvor du spiller det.... Bunny jump script, hva skal man med det?
Bruktbilen Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Gjør slik at du kan hoppe mange ganger på rad, og dette gjør at du kan bevege deg svært raskt. Uten script går fint å hoppe slik et par ganger. Hva man skal med det? Hvis du skal raskere enn fienden til et sted slik at du kan vente der med awm, f.eks. Endret 30. juni 2007 av Bruktbilen
Zeph Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Eit innlegg med off-topic er fjerna. Hald dykk på den lovlege sida av denne scriptdiskusjonen, sjølv om det tydeligvis er litt uklart kvar linja går.
WhiteDragon Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Bunnyjumpscript, mener du bind mweeldown o.l eller noe annet nå?
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Rysshopp: alias +rysshopp "alias _special rysshopp;rysshopp" alias -rysshopp "alias _special" alias rysshopp "+duck;wait;-duck;wait;special" bind "ctrl" "+rysshopp" Om du vil ha det litt enklere: bind mwheeldown (eller up) "+duck" Ole
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Hvordan utfører man det? Skal man hoppe mens man ruller ned mwheeldown'en så fort man kan? (Har mwheeldown til Duck) Video av en som bruker Russerjump: http://www.megaupload.com/?d=QIJCNCDB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå