Kaare_Jay Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 -Drømmefall -Fahrenheit -Beyond Good and Evil Alle tre kan vel på et eller annet vis ses på som eventyrspill, men ingen av dem er spesiellt lange. Tar ikke så lang tid å fullføre dem.
nitor Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 (endret) kan man runde fable eller er det lett å ikke runde med 6-7 timer spilling per dag i ca 2 uker? 8964757[/snapback] Fable er veldig kort. Spiller du 6-7t om dagen og bruker 2 uker på det spillet, så er det på tide å slutte med gaming. Noen gode klassikere som du kan bruke veldig mye tid på er: - Baldurs Gate 1&2 + expansion packs - Neverwinter Nights Endret 29. juni 2007 av nitor
karlmarx Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 vil så absolutt anbefale Planscape: Torment! -god historie -gode karakterer -mange ting å gjøre å Baldur's Gate serien er en klassiker. samt Diablo 2 me exp. uansett hva du velger av de jeg anbefaler kommer du aldri til å klare å runde spillet på 2 uker.. så lykke til;)
Erlec Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Broken sword serien er ganske imponerende artig hvis du liker pek og klikk spill med vansklige problemer. Serien handler ofte om tempelriddernes sine hemmligheter. En annen god serie er Gabriel's knight som er en serie på de okulte. Det er også pek og klikk. Hvis du snakker rpg spill, så er det alltid fable da
agskaali Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 (endret) En litt gammel men god klassiker er Star Wars Knights of the Old Republic. Den kan holde deg noen uker framover opptatt... Eller så kan du prøve Guild Wars ^^ Ingen månedsavgift og ikke like avhenging at du skal sitte 200 timer for å bli topp lvl.. Du kan faktisk starte i maks lvl på en pvp server... Endret 29. juni 2007 av agskaali
Salemonsen_ Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 vil så absolutt anbefale Planscape: Torment! -god historie -gode karakterer -mange ting å gjøre å Baldur's Gate serien er en klassiker. samt Diablo 2 me exp. uansett hva du velger av de jeg anbefaler kommer du aldri til å klare å runde spillet på 2 uker.. så lykke til;) 8969725[/snapback] Diablo 2 med exp. rundet jeg på 4 dager^^ men nå har jo jeg spillet det noen år da
Cryflopp Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 vil så absolutt anbefale Planscape: Torment! -god historie -gode karakterer -mange ting å gjøre å Baldur's Gate serien er en klassiker. samt Diablo 2 me exp. uansett hva du velger av de jeg anbefaler kommer du aldri til å klare å runde spillet på 2 uker.. så lykke til;) 8969725[/snapback] Diablo 2 med exp. rundet jeg på 4 dager^^ men nå har jo jeg spillet det noen år da 8979468[/snapback] men for å komme igjennom det komplett må du jo klare nightmare og hell også ( vanskelighetsgradene )
Salemonsen_ Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 vil så absolutt anbefale Planscape: Torment! -god historie -gode karakterer -mange ting å gjøre å Baldur's Gate serien er en klassiker. samt Diablo 2 me exp. uansett hva du velger av de jeg anbefaler kommer du aldri til å klare å runde spillet på 2 uker.. så lykke til;) 8969725[/snapback] Diablo 2 med exp. rundet jeg på 4 dager^^ men nå har jo jeg spillet det noen år da 8979468[/snapback] men for å komme igjennom det komplett må du jo klare nightmare og hell også ( vanskelighetsgradene ) 8979505[/snapback] Ja jeg vet det ^^ ble ikke mer enn level 95 når jeg hadde gått igjennom tho =/
akristina92 Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Morrowind skal jo være kjempegreier. Satt meg egentlig aldri skikkelig inn i det, men der skal du i hvert fall ha 100 timer med underholdning.
Salemonsen_ Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Morrowind skal jo være kjempegreier. Satt meg egentlig aldri skikkelig inn i det, men der skal du i hvert fall ha 100 timer med underholdning. 8979885[/snapback] Tror nok det er litt mer en 100 timer^^
RoverS90 Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Trackmania United/nations om du liker den slags spill. (nations er gratis)
Bruktbilen Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Kjør på med Doom3/F.E.A.R konstant i 2 uker i et mørkt rom, ganske creepy.
Xolan Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Ser noen nevner Divine Divinity her! Det er virkelig en perle som har fått alt for lite oppmerksomhet. Makan til rpg har jeg aldri spilt. (Dog, husk å patche...) Støtter også StarWars KOTOR (1)
Rullebabb Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Fable synes jeg er veldig bra spill. MEN spiller du 6-7 timer om dagen er det runnet på andre dagen. Veldig kjipt. ser jo mange som har nevnt diablo. støtter den. Men det hadde du allerede:p så.. hmm kanskje Heroes V? Eller pakk opp den gamle Nintendo 64'en å spill gjennom Zelda, banjo kazooie og Conkers bad fur day
Ithildin Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Jeg vill ha kjøpt samlepakken der du får med deg baldur's gate 1 og 2, icenwinddale 1 of 2, samt neverwinter nights. Her snakker vi my godt for pengene:)
Xeenon_ Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 KotOR, KotOR2, Vampire:Bloodlines og PlaneScape: Torment er alle ekstremt gode rollespill. Skaff noen av disse, fly rundt og prøv å finne alle hemmelighetene som er gjemt rundtom.
Farmus Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 kan man runde fable eller er det lett å ikke runde med 6-7 timer spilling per dag i ca 2 uker? 8964757[/snapback] haha^^ viss du bare gjør akkurat det du skal så tar det kansje 10 timer?
Thakiti Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 som nevnt ovenfor så er du vel underholdt med Morrowind ganske lenge, med begge expansion'ene og Construction settet så vil jeg nå tro at du bruker ganske lang tid før du blir lei det spillet.
Anbefalte innlegg