Gå til innhold

[LOTRO]Noen nybegynner spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet
Helegrod bruker me nesten 5 timer på, trur me brukte 4t40m sist med 24man.

Carn Dum (sorry, skriveleif i min tidligare post) ka ta alt i fra 2-7 timer, det kjem an på kor mange bosser du vil ta på ein gang.

Sist eg gjorde ett heilt CD run så gjorde me litt over halve ein dag og resten neste dag. Brukte vel rundt 6-7 timer til sammen trur eg.

Helegrod og Carn Dum har raid locks som gjer att du kan drepe ein boss ein dag og når du kjem tilbake neste dag så trenger du ikkje drepe den igjen.

Helegrod meiner eg har 4 dager før raid locks går vekk og Carn Dum trur eg er på 3 dager før du kan drepe alle bossene igjen.

Flott at det er raid locks, men må man være det nøyaktig samme FSet, eller holder det med f. eks 1 fra runnet dagen før?

Jeg har hørt at Turbine skal innføre factions, som igjen vil føre til reputation grind. (utenom grinden du har fra deeds/traits) Når kommer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ein person raid locks i Helegrod fra 1 til 6 så vil alle andre som går inn i instancen med han og få det og alle bossene vil vera vekke til raid lock reset.

Heldigvis kan du sjå kem som har kva raid locks i raid vinduet sånn at ein person ikkje ødelegger får ett heilt raid/fellowship.

Factions ser ut til å komma i Book 10

We aren't sure, but we do know that players will find a new reputation system in the 10th book

http://www.gamespot.com/pc/rpg/middleearth...lyadded;title;1

Einaste book update some har komt så langt er "Book 9: Shores of Evendim"

Skrevet

Hjelp:

Jeg har akkurat kommet i level med "magi" mannen.. Level 15! Da kan jeg gå til han jeg kjøper "magi".. Så er det et oppdrag der. Det er et hemmelig oppdrag så jeg kan ikke få hjelp av noen! Jeg kan ikke si det til noen sier han mannen. Jeg skal finne en bok eller noe i et lite rom med mange bok hyller. Jeg går bort til de bok hyllene som lyser sterkere en de andre! Men det er en ulempe det kommer orker, Som irriterer meg. hehe.. Så dør jeg! Noen som har gjort dette oppdraget som vet hva jeg egentlig skal. Skal jeg gå bort til alle bok hyllene som lyser så 1 av de skal det være noe oppi? Trur jeg kanskje vet hvem jeg skal ta av de.. men !

Skrevet
Hjelp:

Jeg har akkurat kommet i level med "magi" mannen.. Level 15! Da kan jeg gå til han jeg kjøper "magi".. Så er det et oppdrag der. Det er et hemmelig oppdrag så jeg kan ikke få hjelp av noen! Jeg kan ikke si det til noen sier han mannen. Jeg skal finne en bok eller noe i et lite rom med mange bok hyller. Jeg går bort til de bok hyllene som lyser sterkere en de andre! Men det er en ulempe det kommer orker, Som irriterer meg. hehe.. Så dør jeg! Noen som har gjort dette oppdraget som vet hva jeg egentlig skal. Skal jeg gå bort til alle bok hyllene som lyser så 1 av de skal det være noe oppi? Trur jeg kanskje vet hvem jeg skal ta av de.. men !

9107267[/snapback]

Hvilken class snakker du om? Hva heter questet?

Mer info hadde vært greit :)

Skrevet (endret)

Er heilt sikkert Lore-Master, uten å ha peiling på queste ditt så kan eg tenke meg att du må drepe dei orc'ene som kjem og trykke på alle bok hyllene får å greie det.

Vist det er for vanskelig så prøv å gå opp ein level eller to eller få tak i nokon healt potions.

Lykke til med class queste ditt :)

Endret av X672
Skrevet

Jeg er Lore-Master ja ! Noen som er Lore-Master som har gjort oppdraget før?

X672: Trur ikke jeg skal se i alle bokhyllene, det er 40 bok hyller! Det er noen hyller som lyser sterkere en andre! De trykker jeg på.. Oppdraget er sånn at jeg skal snakke med en mann som står ved det Gule treet. Så snakker jeg med han.. Han sier at det er en hemmelighet, Oppdraget er en hemmelighet så jeg må love å ikke si det til noen! Så jeg kan ikke få hjelp av vennene mine. Så går vi inn.. Så er det ingen der. så tar jeg å trykker på en bokhylle som kommer det to Orc'er. Jeg drepr en av de. mens den andre bare går rundt uten å vite at jeg er her. så når han går forbi meg.. går jeg sakte bak han ( litt langt bak) Så tar jeg å ser i en bok hylle.. jeg leiter etter en bok som heter noe med Book of... Animals " trur jeg ... Noen som vet ?? Hehe..

Skrevet

Jeg ville prøvd å matet questnavnet inn i denne lotro databasen.

Da bør du få opp hvordan, og evt. tips for å løse questet.

Jeg spiller ikke LM selv, så derfor kan du like godt sjekke ut databasen.

Skrevet

Jeg har et lite spørsmål.

Jeg har en trial nå og tenkte jeg skulle kjøpe spillet senere, men da jeg skal på ferie blir det en liten stund til. Kommer trial accounten til å bli sperret? I så fall etter hvor lenge? Tenkte å fortsette på trial character'n, da jeg ikke gidder å gjøre alt om igjen.

Skrevet

Vurderer å kjøpe dette spillet nå idag, men det er en ting jeg lurer på:

Må man raide mye for å få bra utstyr o.l eller kan man gjøre mye solo og fortsatt bli rimelig god? Raid og slikt er igrunn ikke noe som interesserer meg så veldig mye gitt.

Og jeg beklager, Arne_stl, for at jeg stjeler tråden din, håper det går bra. ;)

Skrevet
The questet med bokhyller: det er en spesiell bokhylle du finner boka i! Sett bjørnen på holde orkene tilbake.

Hylla er på venstre side husker jeg, men ikke hvilken. Spør i Advice channel.. eller du kan mate inn quest navn på http://lotro.allakhazam.com/

9182260[/snapback]

Venstere side ;) Greit.. Skal prøve det nåå

Skrevet
hey! X672, litt av en spoiler du kom med der ja...

9193915[/snapback]

Spoiler? Hva? Du bør bare være glad han fortalte det, vært jævla kjipt å være level 40 og si "Jeg visste ikke at mount kostet mye..."

Skrevet (endret)

TIP: Summon pet once you get past the doors, kill the first goblin, stun the other.. search 2 shelves, stun again, 2 more, stun.. found it on B9... then run back and talk to him, out we go.¨

Så det er ?? B9?

Edit: fant den :D

Endret av Henrymeen21
Skrevet
hey! X672, litt av en spoiler du kom med der ja...

9193915[/snapback]

Spoiler? Hva? Du bør bare være glad han fortalte det, vært jævla kjipt å være level 40 og si "Jeg visste ikke at mount kostet mye..."

9202127[/snapback]

Han tenkte heilt sikkert på alle bildene eg posta fra CD og Helegrod men men, folk spør, folk får svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...