Gå til innhold

LG PRADA UTE !


Anbefalte innlegg

Hei

Sikkert en stund siden den kom til Norge LG Prada, men i hvertfall så har jeg prøvd den og førsteintrykket er ganske bra. Men den sliter litt på andre områder!

 

Siden jeg er i utlandet så lurer jeg på om den er til salgs i Norge siden den fortsatt står slik den gjør i prisguiden?? Og hvor mye koster den i Norge??

 

Har fått et godt tilbud på 525 Euro (4300 kr)

 

Utrolig stilig, men mangler en del funksjoner!

 

Mvh Bjohhans

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LG Prada jada ...

Dette var også min drømme mobil, men jeg hadde noen ankepungter. Jeg ønsket meg en smartmobil, dvs en som taklet redigering av Office-filer, kan instalere 3. part programvare, og det var viktig med utsene og touch/finger styring.

 

Prada er en nydelig mobil, som har et lekkert brukegrensesnitt, men den er litt "dum," i den sammenhengen jeg nevnte. Når HTC Touch ble lansert skjønte jeg at det var denne jeg ville ha. Jeg vet at den ikke er like pen, og at Touch grensesnittet ikke gjennomsyrer alle funksjoner, men den er "smart" slik jeg vil ha den, og den er åpen for 3. part program leverandører. Det vil si at jeg kan instalere 1000-vis av programmer og instalere andre gresesnitt, akkuratt som jeg ønsker det. Det kan ikke LG Prada eller IPhone!

 

Det er mye kult å lese på dette fora om HTC Touch: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=777130

 

Tobias

Lenke til kommentar

Hei.

 

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden.

 

Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Men er den i butikken i Norge?

Og hvor mye koster den i Norge?

Bare lurte siden jeg har prøvd en, uten å kjøpe den (det er nytta av å prøve dem i utlandet). Men det er ganske bra touch skjerm på den

8965674[/snapback]

Har hatt den i butikken i snart 2 uker nå... prisen er 5.999 kr. uten abonnement hos de fleste.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...