Gå til innhold

Microplex er topp!!


Anbefalte innlegg

hehe..jeg bestilte meg et Chieftech server kabinett...de sendte det i går og nå har jeg fått det her i haugesund bare 1 dag brukte posten...oii..er overrasket over posten :smile: Men jeg ble overasket for inni pakken lå der en julegave :smile: de hadde vedlagt en drops siden det er jul :smile: Det er TOPP service! synes jeg.

Så jeg synes de andre webshoppene har noe å lære av microplex :smile:

Tusen takk og God Jul & godt nyttår til alle folka på Microplex :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-12-29 21:35, sosohal skrev:

Den hørtes meget sannsynlig ut, Dumbo!


Men da slo en tanke meg; hvorfor oppfordrer tannlegene oss til å pusse tennene, spise mindre søtt, bruke tanntråd, bruke Colgate osv...? De er vel dumme. Hadde tjent mer hvis alle hadde hatt høl i tenna (sånn som meg, jeg er superkul mot tannlegene vøtt). :razz:



 

De tjener lite på søtsaker, mens de får 70% av prisen på tanntråd og 65% av prisen på Golgate.

Jeg har kjøpt sprettert til alle barna i nabolaget, selvfølgelig er det dyrt, men jeg selger mange nye vinduer.

 

Neida, jeg bare kødder :smile:

Lenke til kommentar

Etter å ha lest dette kommer jeg oxo garantert til å handle fra microplex.no. En bekjent av meg bestilte noen små greier fra microplex. (en 20db papst vifte for å få ned lyden på global win kjøleren sin (gjett hvem som har den gamle vifta nå da? :smile: så bestilte han en kabinettvifte og en chipset vifte. Han fikk delene kort tid etter.

 

Slike folk er det jo gøy å handle med.

Lenke til kommentar

Namm namm :smile:

ettter og ha lest alle disse innleggene om microplex.no så fikk jeg sjokk ..

åååå det er jo godter/karameller i alle pakkene jeg har bestilt fra microplex...

Dæsken han døtte har holdt på nå i 10 min og lett etter gamle esker/pakker fra microplex. namm namm

jeg har funnet masse smågodt :smile: :smile: :smile:

skulle egentlig på bensinstasjonen og kjøpe meg karameller men nå trenger jeg ikke :smile:

Så det var en hyggelig overaskelse , dæsken jeg som holdt på og hive alle eskene :smile:

Å så ble det ekstra julesnop i stedet :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar

ja,jeg er VELDIG godt fornøyd med servicen til Microplex :smile:

Men dette Chieftech server toweret mitt(sølv farget :smile: )har en merkelig feil,den feste mekanismen til døra er litt bøyd ned opp i venstre hjørne og faller av når jeg skal åpne døra til cdrommene og dette synes jeg er litt irreterende,jeg har sendt mail til Microplex og jeg regner med at de ordner opp i det.Er det noen andre som har hatt samme problemet?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-30 15:35, Prog_Kick skrev:

ja,jeg er VELDIG godt fornøyd med servicen til Microplex :smile:

Men dette Chieftech server toweret mitt(sølv farget :smile: )har en merkelig feil,den feste mekanismen til døra er litt bøyd ned opp i venstre hjørne og faller av når jeg skal åpne døra til cdrommene og dette synes jeg er litt irreterende,jeg har sendt mail til Microplex og jeg regner med at de ordner opp i det.Er det noen andre som har hatt samme problemet?





 

Hmmz.. den høyre døra mi er sånn.. den som det ikke er sånn åpne ting på.. den er litt bøyd oppover, men ikke noe jeg ikke kunne fixe med en hammer =)

 

Housey

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...