Gå til innhold

The one and only GuildWars2 thread!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Njaa.. Jeg Vil egentlig bare høre dere andre på forumet sine forventinger av det nye GuildWars 2.

Jeg har lest et sted kommer hvist 4 nye raser i GW2, blant annet Char og asura..

Char er jo de onde monsterne i GW, og jeg tror asura er en form i from av ett vannfolk.

jeg håper også på en helt åpen verden hvor man kan møe hverandre utenfor byene..

GW2 bli utgitt 2008 Q2/3 ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Njaa.. Jeg Vil egentlig bare høre dere andre på forumet sine forventinger av det nye GuildWars 2.

Jeg har lest et sted kommer hvist 4 nye raser i GW2, blant annet Char og asura..

Char er jo de onde monsterne i GW, og jeg tror asura er en form i from av ett vannfolk.

jeg håper også på en helt åpen verden hvor man kan møe hverandre utenfor byene..

GW2 bli utgitt 2008 Q2/3  ;D

8956778[/snapback]

Du skjønner jo ingenting. Noe av det som gjør at du ikke trenger å betale månedlig for GW er nettopp på grunn av denne "friheten" ikke fins. Dessuten ville den såkalte "friheten" du finner i WOW, forandra på hele GW systemet. Husk at WOW bruker en hel haug med forskjellige individuelle servere som er uavhengige av hverandre (dvs du kan ikke sloss sammen med en som er på en annen server). I Guild Wars er alle serverene kobla sammen i et stort nettverk og du kan du møte folk over hele verden, noe som gjør at PVPen i GW er langt mer komlisert og mye større, enn det du finner i WOW. Denne friheten du finner i WOW er heller ikke noe som gjelder for hele spillet. Masse quest og instances er lukket (dvs bare gruppen din befinner seg der du er).

Skrevet (endret)
Du skjønner jo ingenting. Noe av det som gjør at du ikke trenger å betale månedlig for GW er nettopp på grunn av denne "friheten" ikke fins. Dessuten ville den såkalte "friheten" du finner i WOW, forandra på hele GW systemet.

8957626[/snapback]

Guild Wars 2 vil være slik som WOW; åpent og fritt. Hele grunnen til at de lager GW2 og ikke enda en expansion er at de skal endre så mye på spillet at det ikke går å bare legge på et ekstra "lag" oppå spillet i form av en expansion. De skal endre hele grunnstrukturen, slik at det blir mer likt andre "vanlige" MMORPGs.

Det skal også fortsatt være gratis å spille.

Endret av GW
Skrevet

GW sikter mot litt eldre spillere, mens WoW sikter mot de litt yngre (kommer sikkert til å få så hatte flagrer for den).

Guild Wars handler ikke om frihet, men om PVP!! WoW har ikke engang en ordentlig StoryLine.. Og i WoW kan man solo grinde helt opp i max lvl, mens i GW må man samarbeide...

WoW har veldig få skills, mens GW har mange!

HAT MEG ALLE WOW FANBOYS!!!!! Mohahahahahahahaha!!!!!

Skrevet

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...