Sink Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 jeg storkoser meg som shadowpriest, men du får velge selv
kafan Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 (endret) Shadowprest i arena vet jeg ikke hvordan er. Kjører kun warrior der. I vanlig BG er shadowprest helt topp, noe det også er i raid/party. Presten min har aldri og kommer aldri til å bli holy så jeg aner ikke hvordan den er. Det er i det hele tatt veldig gøy å spille prest. Jeg liker godt krigern også, ikke misforstå, men jeg synes vel det i tbc er kjekkest å være caster. Ting glir mye lettere enten man går solo, i gruppe eller i raid. En annen ting er at jeg opplever det som utrolig mye lettere å geare opp en caster i tbc. Endret 28. juni 2007 av kafan
Potetfar Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Shadowpriests er egentlig ganske etterspurte, ihvertfall på min server (Balnazzar, alliance). Vet ikke hvordan det er på andre servere, men de har jo blitt veldig gode etter TBC med Vampiric Touch. I tillegg funker de jo fantastisk bra i samspill med Shadowlocks (bruker det ordet, for å utelukke firelocks ^^), Shadow Vulnerability, Curse of Shadows, Misery, you name it. Forresten, en ting som... ja, irriterer meg. Hvorfor sier folk prest osv? Trenger da ikke fornorske alt i verden? >.<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå