Gå til innhold

Bilde av et vann


Gjest member-97590

Anbefalte innlegg

Gjest member-97590

Hallo.

Fant frem et bilde eg tok i fjor en gang, tipper det var på slutten av sommeren.

Bildet er tatt ved Botnavatnet i Førde.

 

Utstyret eg brukte var et kompaktkamera: Olympus Mjü 720 SW.

 

Slakt i vei!

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt oki bilde. Men nok engang syns jeg at en kjedlig himmel dreper litt. Kunne kanskje prøvd å klippe inn en annen himmel. (er jo ikke akkurat fotografens feil at himmelen er kjedelig). Hehe. Husk å ta den med i refleksjonen i vannet da. Litt teit feil å gjøre.

Endret av Mottiman
Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Helt oki bilde. Men nok engang syns jeg at en kjedlig himmel dreper litt. Kunne kanskje prøvd å klippe inn en annen himmel. (er jo ikke akkurat fotografens feil at himmelen er kjedelig). Hehe. Husk å ta den med i refleksjonen i vannet da. Litt teit feil å gjøre.

8961183[/snapback]

 

Liker ikkje klipping å liming, syns det er fyfy :nei:

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Fint bilde, og god vannspeiling, men det ble egentlig for lite interessant. Et annet utsnitt, en annen vinkel, en annen komposisjon eller lignende kunne hevet bildet mange hakk..

8970291[/snapback]

 

Ja, når eg tok bildet, var vi egentlig bare på tur, tenkte ikkje på noe teknisk.

Vnnet bare var der rett foran meg, så dro opp kameraet, tok bildet, og gikk virdere.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Syns det var et noe tamt bilde, ingenting spennende å feste øynene på. Fargene på fjellet er monotone og grå.

8970720[/snapback]

 

Tips til ka eg kan gjøre for å redigere dette?

Lenke til kommentar
Syns det var et noe tamt bilde, ingenting spennende å feste øynene på. Fargene på fjellet er monotone og grå.

8970720[/snapback]

 

Tips til ka eg kan gjøre for å redigere dette?

8970836[/snapback]

 

Vet ikke om du gjøre så mye med selve motivet, syns det er en grei komposisjon i seg selv. Kanskje det hadde vært penere i svart-hvitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...