Gå til innhold

The Experience: Gamers Choice

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tar gjerne imot kommentarer, har tenkt å bygge meg ett lignende oppsett selv i tiden rundt Crysis og Unreal 3, men da med ett G92 skjermkort og evt en rask quad core prosessor. Muligens også en større harddisk.

9534560[/snapback]

Ser jo i grunnen helt kurrant ut denne her, eneste jeg ikke forstår er hvorfor i all verden du har valgt den dvdbrenneren. Den er dobbelt så dyr som andre helt kurante dvdbrennere, og i tillegg er det IDE.

9535026[/snapback]

Fordi den er av merket Plextor :D

IDE? Hva ville du valgt i stedet? Nå er jeg ikke helt med på hva du sikter til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet når de utvalgte kommer?

9540874[/snapback]

Lurer litt på det samme...

Gamerschoise.no:

NetShop takker for de mange innsendte forslagene, vi trenger et par dager til å

gå igjennom alle oppsettene, mer info vil følge på gamer.no og hw.no i løpet av denne uken!

Burde jo komme snart :)

Skrevet (endret)
Andre som har blitt oppringt av netshop?  :D

9543715[/snapback]

Gratulerer :yes:

Hvordan var oppsettet ditt da?

Når det gjelder oppringing av netshop vil jeg ikke røpe noe, vi får se når det er publisert trolig i løpet av kvelden :whistle:

Endret av _sindre_
Skrevet
Andre som har blitt oppringt av netshop?  :D

9543715[/snapback]

Gratulerer :yes:

Hvordan var oppsettet ditt da?

Når det gjelder oppringing av netshop vil jeg ikke røpe noe, vi får se når det er publisert trolig i løpet av kvelden :whistle:

9543736[/snapback]

Det blir alt for rotete hvis jeg skal poste det, så du får se når det blir publisert;)

Skrevet (endret)

husker ikke helt. han sa noe om at ti var plukket ut og Diskusjon.no eller hardware.no skulle ha no begrunnelse på hvorfor jeg valgte delene.

Endret av Lokkeand
Skrevet
Håper jeg skrev en grei nok begrunnelse da, jeg gjorde det ganske enkelt, har dere tatt nøye for dere komponent for komponent?

9543840[/snapback]

Jeg gjorde det vertfall.. ble kanskje litt i lengste laget :p

Skrevet
kan ikke si jeg har det.

ser at mange oppsett ligner noe sinnsykt på mitt. lurer på hva som tippet dem over.  :hmm:

9543860[/snapback]

Lurte på det samme jeg også :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...