Gå til innhold

3,3 GB forsvunnet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ta en liten opprydning på HD´en før eg får min nye pc...

sletta nesten alt :D utenom Nfshp2 og cm01/02.. + noen småting.. Det eg har på den disken no tar 1,17 GB.. men på Egenskaper står det at 4.6 GB er i bruk..

kor er de siste 3,3?

Har lasta ned litt filmer med kaaza og noen har feilet.. (ganske mange de siste 2 dagene faktisk.. ) kor blir det av disse halve filene? blir de sletta av seg sjøl eller legger de seg et annet sted? har gått igjennom alle katalogene på D: og eg finner ikke noe mer.. 3,3 GB er sporløst forsvunnet.. :(

Noen som vet ka som kan ha skjedd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CM og nfs.....

Fant netopp ut at eg har virus og... vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre..

Skrevet
CM og nfs.....  

Fant netopp ut at eg har virus og... vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre..

Jo det har det, mangen virus typer kopierer seg selv hele tiden helt til harddisken er full.

Skrevet

Ta en defragmentering først (siden du har slettet gasnke mye).

En enkel måte å finne hvor mye av dataene er, er eliminasjons medtoden. Høyreklikk på hovedmappene (De som ligger direkte på partisjonen, eks. c: el.) Se på properties. Fortsett dette til du finner en mappe som er meget stor (i megabytes..), fortsett så inne i denne mappen til du finner feilen. 3.3 GB er lett å finne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...