Dj_Arnleif Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Har problemer med skyggeeffektene i Battlefield 2. Her er et bildet som viser problemet. Noen som kan hjelpe? Takker for all hjelp, -Aleks
Krissern_ Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 (endret) Prøv å skru ned/av lighting og dynamic shadows. Det kan faktisk være så enkelt Endret 25. juni 2007 av Krissern_
Dj_Arnleif Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Har prøvd det også, men det hjalp ingenting :/. Det rare er at når modellene står på for eksempel et annet underlag enn bakken, ser jeg skyggen klart. Det samme skjer når skyggen deres treffer bygninger.
Krissern_ Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 (endret) Prøv å oppdatere driverne til skjermkortet ditt Dette er veldig ofte problemet når det er slike problemer Endret 26. juni 2007 av Krissern_
Thor. Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Har du hatt problemet fra starten av? Prøv å skru ned grafikken til absolutt minimum og se om du fortsatt har problemer (Trenger ikke skru ned oppløsning)
Dj_Arnleif Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Drivere fungerer ikke på denne maskinen, så visst du kan hjelpe meg med det stikk innom den andre tråden min . Innstalerte det i går og har hatt problemer siden da.
knegg Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 pråv å sjå opp.. kansje et hus flyr, eller en ufo det va det eg tenkte då eg såg bildet :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå