Gå til innhold

Frustrasjon: Å bli bannet fra server grunnet cheat

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvem som helst kam bidra på og ta cheaters, record en demo av vedkommende feks "Record nick" og skriv "Status" så vi får STEAM_ID, er demoen bra, blir den videresendt til Radar.

8945843[/snapback]

Jeg har ikke hørt om noen communitier som ikke har den praksisen du nevner.

8945902[/snapback]

Tar ikke dere i mot demoer som er tatt av andre enn admins? Jeg har nå sendt inn til BPG... :)

Narkan, her er servere fra communities som er med i Radar.

8946074[/snapback]

Ty

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stemmer hva Jooakim sier, men Hellfragger/battlefield har noe av samme prinsipp bak comunityet som radar har.

Hvem som helst kam bidra på og ta cheaters, record en demo av vedkommende feks "Record nick" og skriv "Status" så vi får STEAM_ID, er demoen bra, blir den videresendt til Radar.

somregel er vi fair vi som er admins, og om folk følger reglene, så er dem alltids velkommen tilbake.

8945843[/snapback]

Ah, her er jeg også uenig. Siste setningen doesnt make any sence med resten. En som faktisk cheater blir utestengt for godt.

Til trådstarter, jeg har blitt bannet fra både tyske, danske, svenske og norske servere. En av de danske var jeg faktisk nettopp blitt admin på. Dvs hadde vært admin der en uke ca. Det var 2 mainadmins, og nr.2 bannet meg fra både server og IRC-channel etter at jeg hadde 20-0, 30-1 etc, på et par maps på rad.

Sikkert det lureste de har gjort, fordi når noen er så mye bedre enn resten forsvinner jo spillere som vanligvis spiller der fast. :)

Skrevet
Kommer inn på serveren nå igjen.

Så var tydeligvis ikke perm ban :)

8947194[/snapback]

Tyskerne vet som oftest ikek hva perm ban er :p Ihvertfall ikke på de tyske serverne jeg spiller på :p Var en som sa han skulle perm banne meg og 5 timer senere kom jeg inn igjen, og det har skjedd flere ganger

Skrevet
De som sier "jeg skal (perm)banne deg", er som oftest ikke admins. ;)

8947263[/snapback]

Han var admin men nuub, han mista admin statusen samme dag når jeg sa ifra

Skrevet

Jeg spør like så greit om noe annet her, ettersom jeg gidder ikke lage en egen tråd for det.

Går det ann å binde "Q" slik at det blir x2 Q? Altså at hvis jeg trykker på Q en gang, så blir det som å trykke 2 ganger.

Altså for å få vekk scope med AWP kjappere.

Skrevet
Jeg spør like så greit om noe annet her, ettersom jeg gidder ikke lage en egen tråd for det.

Går det ann å binde "Q" slik at det blir x2 Q?  Altså at hvis jeg trykker på Q en gang, så blir det som å trykke 2 ganger.

8947301[/snapback]

Tviler på at det går. Men vis noen vet så vil jeg vite å;D

Skrevet

Går det ann å binde "Q" slik at det blir x2 Q?  Altså at hvis jeg trykker på Q en gang, så blir det som å trykke 2 ganger.

8947301[/snapback]

Tviler på at det går. Men vis noen vet så vil jeg vite å;D

8947332[/snapback]

Du kan kjøpe deg ett tastatur som støtter makroer. Dette er et eksempel på et slikt.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312712

Skrevet

Hva er makroer?

Har forresten Razer Tarantula tastaturet, så alle tastene kan programeres.

Men får det ikke til selv om..

bind "q" "lastinv; lastinv" funger heller ikke..

Skrevet
Hva er makroer?

Har forresten Razer Tarantula tastaturet, så alle tastene kan programeres.

Men får det ikke til selv om..

bind "q" "lastinv; lastinv" funger heller ikke..

8947378[/snapback]

Makro m1 (av makro-) i edb: sekvens på noen få tastetrykk som er programmert til å utføre det samme som en lengre sekvens av tastetrykk.

Jeg har testet dette på tastaturet jeg linket til i WoW, jeg kan få en knapp til å gjøre følgende:

hoppe, snu karakteren rundt, legge karakteren ned, reise karakteren opp, begynne å hoppe igjen, gå 5 skritt forover, snu rundt, begynne å hoppe igjen osv ...

Skrevet
Bind q "lastinv; wait; wait; lastinv" eller.no burde funke..

8947474[/snapback]

Ah takk!

Dette funket: Bind q "lastinv; wait; wait; wait; wait; wait; wait; lastinv"

Skrevet
Antall waits nødvendig tror jeg er avhengig av latency mot server.

8947813[/snapback]

tenkte på det samme. Noen ganger holder det nemlig med én. Når jeg tenker meg om tror jeg det kun er tilfellet de gangene jeg har vært på LAN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...