Gå til innhold

MSN-liste? Få hjelp over msn.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

bare tenkte på det at mange av spørsmålene her på forumet er korte og enkle, som gode folk kan forklare på under et minutt. Og derfor kunne vi kanskje lage en liten MSN-liste hvor folk kan skrive seg opp?

 

Kan jo bruke en mal ca som dette:

Ferdighetene kan bli, nybegynner(nyb), grei, god, pro.

 

NICK - [email protected] - html(god), css(god), javascript(grei), php(nyb)

 

 

 

********* MSN-LISTE **********

 

_Bendik_ - fjernet - html(god), css(grei), javascript(nyb)

 

 

 

 

 

PS: Husk å skriv en melding alla "fant deg på [email protected]", irriterende å få 10 nye folk i msn-lista som man ikke vet hvem er.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenker mest på små spørsmål, som "Hvilken tag bruker man for å midtstille elementer" osv. Så man kan få et kjapt svar.

 

Sant det med spam, men de fleste bruker nok ikke samme adresse til msn som vanlig mail.

8940846[/snapback]

 

Mulig det er jeg som er trøtt, men man skal vel ikke bruke en tagg for å midstille et element.

 

Dagens offtopic fra min side :p

 

Tror en del her på forumet ikke er intressert i å legge ut msnadressen sin åpent på forumet her. De fleste, meg selv inkludert har sikkert alt for mange på msnlista si allerede.

Lenke til kommentar

Tanken er nok god, men å legge ut slikt vil føre til unønskede konsekvenser, da hvem som helst kan se mailen man legger ut her osv :).

 

Et forum er oversiktlig, enkelt og greit å forholde seg til. Så jeg stenger denne.

 

Ta gjerne kontakt med meg på pm om man har synspunkter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...