Hotel Papa Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 (endret) Heisann Har nettopp skaffet meg vista, noe som fungerer forholdsvis greit. Men da jeg skulle åpne steam så skjer det noe rart.. Først så kobler den seg på kontoen, også åpner den det vinduet med nyheter osv.. Så går det sirka 5sekunder også fryser hele programmet, samt tar all cpu (står på 60-80%). Har prøvd å laste ned steam på nytt og instalert det om igjen, men det samma skjedde igjen. Når jeg åpner oppgavebehandlingen så står det at Steam fortsatt kjører!? Lurer på om det er noen som vet løsningen på dette? Er det pga vista eller hva? Mvh EvenruD Endret 25. juni 2007 av EvenruD
KristianF Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Fungerer fint hos meg og alle andre jeg kjenner som har Steam + Vista. Sjekk drivere. Skann for virus / spyware. Kan være noen brannmur som blokkere også.. Prøv å deaktiver all sikkerhets greier i Vista.
TCi Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Sikker på at ikke Steam driver å oppdaterer spillene dine? Jeg har brukt Steam i Vista i et halvt år uten problemer.
Hotel Papa Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Skrevet 26. juni 2007 Steam funker helt fint så lenge jeg har Mine spill oppe, men så fort jeg går på forsiden så henger den seg Men men, tror jeg bare går tilbake til XP uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå