Gå til innhold

Sony KV-32FQ86, med skjermstriper


Anbefalte innlegg

Det er ett spørsmål til Dere som ennå har Sony KV-32FQ86.

Hvis der ser på skjermen med hvit/lys bakgrund, ser Dere noen synlige horisontale stiper på skjemen ca 1 mm.

 

Min skjerm har 3 horisontale striper som er asymetisk i forhold til den horisontale plasseringen på skjemen, den øverste og nederste strippene er ca 5-6 cm i fra skjermkanten, mens den mitderste stripen er litt under midten av sjermen.

 

Det hadde hvert hyggelig å fått tilbakemelding på om andre har synlige striper på sin Sony KV-32FQ86.

Det kan også hver interessant om det kom tilbakemelding i fra andre som har 32" sjermer fra Sony og andre merker som ikke er nevnt her.

 

Eller om det er bare meg som har fått en mandags tv...

 

Advarsel! har du først oppdaget stipe/ne på skjermen så er dem brent inn i øye ditt og du ser de hele tiden, og ergrer deg over di irriterend stripe/ne.

Med venlig hilsen

 

En ikke så fornøyd Sony KV-32FQ86 eier.

Endret av Arctic XO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok en CRT skjerm av VEGA typen.

 

Men skal det hvere 3 striper som er usymetrisk plassert på skjermen?

Skulle tru at opphenget for gittret hva symetrisk plassert, og jeg vil tru at det de stipene som er synelig.

Det ville vel hvert mest naturlig at stripen på skjermen hva symetrisk plassert hvis dem skal hvere der og ikke til feldig plassert i skjermens flate.

 

Har hørt om 2 nesten ikke synelige striper på Sony sine skjermer, men ikke 3 klare striper, som er synelig 3 meter fra skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...