Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være ærlig synes jeg Tour de France er noe av det største tullet som blir vist på norsk tv, hvertfall det kjedeligste. Er en fin sport, men ser ikke underholdningsverdien i det.

 

Jeg kom hjem fra Kreta i går, svett som en gris og trøtt i beina. Var SINNSVAKT deilig å ta en lang og varm dusj og deretter bare ligge seg ned på sengen. Var en uimotståelig følelse.

 

Ellers er det alltid kos å sitte seg ned foran dataskjermen når det er en halvtime til hjemmelaget pizza f.eks ^^

Lenke til kommentar
Folk som stopper for haikere. :D

Jeg stopper for haikere! Haikere gjør meg glad, de har masse å fortelle, og korter kjøreturen betraktelig. :)

 

Skal nevnes at jeg plukker opp turist-haikere med ryggsekk. Folk som står i veigrøfta uten noe særlig kjører jeg bare forbi.

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
En knallgod Strawberry Daiquiry er utrolig kos akkurat nå :)

Jeg hadde iallefall blitt KJEMPEglad om du gav meg oppskriften på denne Strawbetty Daiquiryen din!

 

Jeg lagde meg en med mange ferske jordbær og knust is + Bacardi. Var noe som manglet...

 

Mmmm... i dag blir jeg glad av å tenke på at jeg får hjemmelaget middag når jeg kommer hjem fra jobb :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...