OJ_Sledge Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Hei,har hatt Pro Evolution Soccer 6 en god stund nå,og spillt en rekke kamper,problemet er at jeg ikke kommer meg online lenger. Får beskjeden "Unable to transmit using UDP port(og så nr. på porten)". Noen som har opplevd det samme og/eller vet hvordan man fixer dette? Har nettopp fått nytt bredbånds-modem fra min nettleverandør,og tror det har en sammenheng,for jeg hadde ikke dette problemet før det. Kan heller ikke skifte dette modemet,fordi jeg trenger det på grunn av ip-telefon og trådløst nettverk. Håper noen kan hjelpe meg med dette. På forhånd takk!
Luc1fer- Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Heisann.. Du er vel ikke en av de med et Speedtouch 546t modem/router? Isåfall kan jeg hjelpe deg med åpning av porter o.l men ellers har jeg ikke vært borti den feilen før. Hva med å sjekke www.pesfan.com eller www.evo-web.co.uk ?
OJ_Sledge Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Heisann.. Du er vel ikke en av de med et Speedtouch 546t modem/router? Isåfall kan jeg hjelpe deg med åpning av porter o.l men ellers har jeg ikke vært borti den feilen før. Hva med å sjekke www.pesfan.com eller www.evo-web.co.uk ? 8938675[/snapback] Jo jeg har Speedtouch
Luc1fer- Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Ta å send meg en PM med msn adressa di, så kan jeg se hva jeg får gjort.
Luc1fer- Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Hmm.. Nå står det vel ikke akkurat mye konkret om det selve problemet på pesnorge.net, siden det stort sett har vært meg som har løst disse problemene. Men han er mer enn velkommen til å ta en titt innom å bli med i norges største og beste nettsamfunn for PES.
OJ_Sledge Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Hmm.. Nå står det vel ikke akkurat mye konkret om det selve problemet på pesnorge.net, siden det stort sett har vært meg som har løst disse problemene. Men han er mer enn velkommen til å ta en titt innom å bli med i norges største og beste nettsamfunn for PES. 8940476[/snapback] er allerede medlem av pesnorge.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå