Gå til innhold

Lite "Filmer" om Singstar og Eye


Henry9

Anbefalte innlegg

Eye og Singstar:

 

Jeg har tenkt å kjøpe med Eye til PS3 mens lille søstra mi skal kjøpe Singstar XD Lest om Eye og programet til den, Men har egentlig ikke sett noen "Film" om åssen det egentlig virker :hrm: Har sett denne:

Er ikke det fra Eye Create ?? Trur det ! Men det er ingen tingen om hvor bra egentlig Kamera er, jeg vet vel ikke hvor bra bilde det blir om jeg tar kamera fra PS2 å gjør det 4ganger bedre. Vet at det er veldig bra da :dribble: Jeg vet ikke hvor lett det er å redigere ! Hvordan det ser ut eller noe, snakker om programmet asså. + De tre andre spilla som til Eye som det ikke er sakt noe om:D Vet at det Eye of... noe greier kommer med da! Men syns ikke det ser noe bra ut. Nå har jeg gledet meg te det kamera her i flere månder. :D De andre spilla te PSeye: Eye of Judgement, Ember, Skyblue and Aqua Vita

 

også er det singstar da :cool:

har sett 1 "film" og noen bilder da, så det vet jeg mer hvordan er men lurer på om de synge greiene ( Øhh... Mikrofonene) Er tråløse?? Også kunne det vært kult å sett litt av hvordan menyen er i FILM :D

 

Edit: Det er vel bare å vente :thumbup:

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...