Gå til innhold

Hvordan få Facebook til å huske passordet mitt?


ZenCo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg må logge inn på nytt hver eneste gang jeg går innpå Facebook, og ønsker at Opera begynner å logge meg inn automatisk når jeg går innpå en link til Facebook eller Facebook main-site...

 

Siden facebook ikke har en avkrysningsboks for "Husk passord", så lurer jeg på hvordan jeg skal få dette til?

 

 

Mvh Sindre! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit ikkje om du kan verte logga inn automatisk, men du kan no få hugsa brukarnamn og passord iallfall, slik at det berre er å trykke Ctrl + enter for å logge inn (magic wand).

 

Fyrste gong du skriv logger inn får du opp eit vindauge der du får spørsmål om å lagre passord. Trykk Lagre, og du kan seinare bruke Ctrl + enter. Har du tidlegare trykt Aldri må du inn i innstillingane og slette oppføringa under tryllestaven for Facebook: Tools --> Preferences, under fana magic wand trykker du på Passwords (det må ogso vere haka av for å late tryllestaven hugse passord). Søk etter Facebook, og slett oppføringa, og når du no logger inn får du spørsmål om å lagre brukarnamn og passord.

 

Redigert: Var vel kanskje preferences ja, ikkje settings. Har nynorsk versjon sjølv, so eg er usikker på dei engelske orda som vert brukt.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...