Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi Ross tar på ballen uten votter, og brenner seg i den ene hånda. Da viser Chandler frem vottene sine for å vise at det kanskje er best å bruke votter i Fireball.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fordi Ross tar på ballen uten votter, og brenner seg i den ene hånda. Da viser Chandler frem vottene sine for å vise at det kanskje er best å bruke votter i Fireball.

8999386[/snapback]

Dette er selvsagt helt korrekt :-)

Du er neste..

Marvin

Skrevet
Weekend at Bernie's, men det er ikke din tur nå.

Nytt spørsmål: Hvem var egentlig tiltenkt rollen som Monica?

8999426[/snapback]

Var ikke det Jennifer Aniston ?

Marvin

Skrevet

Stemmer. Jennifer skulle egentlig spille Monica, mens Courtney skulle spille Rachel. Etter å ha lest manuset, fant de ut at de passet bedre til hverandres roller.

Skrevet

Hva svarer Chandler etter at Ross har spurt (Monica og Rachel) om hvor gammel Chandler var første gangen han tok på ett par pupper ? (På engelsk)

Marvin

Skrevet
Jeg tror jeg kan den spørrekonkurransen der utenat, så det var et greit spørsmål.

Hva er Joeys fantasivenn?

8999480[/snapback]

Dette er en av favoritt delene mine også, prøver å komme på svaret, men husker det jo selvsagt ikke :-(

Hvis ingen har svart til jeg kommer hjem i kveld, skal jeg se episoden en gang til. Det er lov, ikke sant ?

Marvin

Skrevet
Jeg tror jeg kan den spørrekonkurransen der utenat, så det var et greit spørsmål.

Hva er Joeys fantasivenn?

8999480[/snapback]

Han er"SpaceCowboy".

Skrevet (endret)

Hva heter restauranten som Monica får spørsmål om hun vil ha, og tar den, når Chandler har fått seg jobb i Tulsa?

Endret av Marbash

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...