Gå til innhold

Ny 32" LCD-TV


Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

Da beveget jeg meg inn i deler av forumet hvor jeg ikke før har vært , på jakt etter litt svar rundt en ny 32" LCD-TV . Det er min kompis som skal ha den , jeg jakter bare på bra priser og gode tilbud . Det trenger da ikke være noen billig-tv'er jeg er ute etter , men de kan godt ligge på rundt 10-12k.

 

Kriteriene:

 

Maks pris er 15 000

Svart farge

 

 

Drar bort en tur i dag , forventer mange svar når jeg kommer hjem :whistle:

 

 

Mvh

Øyvind

 

EDIT : Drev å snakked med kompisen min på msn skjønner dere , og han logga av så jeg fikk ikke spurt om flere kriterier , da. :)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HALLO?

 

Han har 15000,- å bruke på en ny tv.

 

Da kjøper du ikke en til 4000,- UANSETT hvor bra den tven er for penga. Det er soleklart slik at de aller fleste tvene mellom 10- 15 000 er klart bedre enn en billigtv.

 

Tatung 32" er faktisk ikke best i andre klasser enn den ekstremt billige :).

 

EDIT:

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=53325

 

Dette vil jeg si er en av de ultimate 32" man kan få tak i. Philips sin beste 32", med ambi-light og hele pakka :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Synes de svarene og kommentarene dine, Alastor, er litt for bastante til tider. :)

 

Det er min kompis som skal ha den , jeg jakter bare på bra priser og gode tilbud .

 

Jeg vil ikke si at det å kjøpe den dyreste/beste tv'n man får til budsjettgrensa man har satt kvalifiserer seg som et godt tilbud eller bra pris. Alle har godt av litt penger til overs. :)

 

Nå skal det jo sies at det er litt dumt å sette maks pris 15000 som eneste kriterie uansett hva man er ute etter. Blir mer som å si til en bruktbilforhandler at man skal ha en bil til 50000kr.

Lenke til kommentar
sjekka ut tatung V32MCHK ?

8933282[/snapback]

Jeg så på den , men når han sa at makspris var 15k så tenkte jeg , hvorfor ikke dra opp litt ? ;)

 

HALLO?

 

Han har 15000,- å bruke på en ny tv.

 

Da kjøper du ikke en til 4000,- UANSETT hvor bra den tven er for penga. Det er soleklart slik at de aller fleste tvene mellom 10- 15 000 er klart bedre enn en billigtv.

 

Tatung 32" er faktisk ikke best i andre klasser enn den ekstremt billige :).

 

EDIT:

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=53325

 

Dette vil jeg si er en av de ultimate 32" man kan få tak i. Philips sin beste 32", med ambi-light og hele pakka :).

8933306[/snapback]

Jeg tok en kikk på den , og ble imponert når jeg scrolla nedover Specs'a til den! Link er videresent til kompis!

 

ja men.. ..  :!:  han jakta på brae priser :p

8933418[/snapback]

Joda , men fortsatt . Det kan være en utrolig bra pris for en såpass bra Tv :) Trenger ikke gå ned i 5k klassen for at det skal være bra pris og godt tilbud.

 

Synes de svarene og kommentarene dine, Alastor, er litt for bastante til tider.  :)

 

Det er min kompis som skal ha den , jeg jakter bare på bra priser og gode tilbud .

 

Jeg vil ikke si at det å kjøpe den dyreste/beste tv'n man får til budsjettgrensa man har satt kvalifiserer seg som et godt tilbud eller bra pris. Alle har godt av litt penger til overs. :)

 

Nå skal det jo sies at det er litt dumt å sette maks pris 15000 som eneste kriterie uansett hva man er ute etter. Blir mer som å si til en bruktbilforhandler at man skal ha en bil til 50000kr.

8933473[/snapback]

Jeg vet det ble litt kort med bare en kriterie , men det er ikke han som betaler , sier han .. ;)

 

Kjøpte meg en LG 32LB2R til 9900 ,- på Elkjøp og kan ikke si meg misfornøyd med den i alle fall. Bra bilde og en meget fin TV å se på.

8934368[/snapback]

Skal sjekke den ut :)

 

Takk for konstruktive svar alle sammen!

Lenke til kommentar

Ambilight er lys over og på sidene av tven som lyser opp veggen bak deg, i farger som tilsvarer det den kanten av tv'en viser :). Utrolig tøft om du har en stor hvit vegg tven henger på!

 

EDIT: Her ser man hvordan det funker på storebroren, 37" :).

 

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
(...)Tatung 32" er faktisk ikke best i andre klasser enn den ekstremt billige :).(...)

 

Denne var vel og veldig bastant. Selv har jeg ikke sett den (har du?), man du taler veldig imot det andre tester og brukererfaringer tilsier.

Oppsummering

 

Kombinajsonen av et godt kontrast- og sortnivå, en anstendig hvitbalanse, og god bildeskarphet, er en bildekvalitet vi kan leve mer enn godt med. Det er riktig nok fortsatt litt opp til de aller beste, og en og annen småting å sette fingeren på, men til prisen er dette rette og slett et oppsiktsvekkende godt kjøp. Husk bare å gjøre de anbefalte bildejusteringene (sett fargetemperaturen til "varm" eller "egendefinert", og reduser bildeskarphet og fargemetning)

 

Tatung V32MCHK er unntaket som bekrefter regelen om at pris og kvalitet henger sammen. Alt i alt en klar 5-er prisen tatt i betraktning, og vår nye budsjettreferanse i 32-tommers klassen.

 

Tror man lett finner bedre 32", for all del, men her tipper jeg at du tar feil...

Endret av Spragleknas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...