Gå til innhold

Hjelp til valg av OS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg trenger nytt OS nå, det skal være vista for jeg skal spille spill som støtter direct10x, men hvilket OS bør jeg gå får?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...gå for Vista du. :p

Hvis du mener hvilken versjon du burde gå for, kommer det an på hva du trenger. Ultimate har mediacenter, hvis du ikke har behov for det så gå for en annen. Du finner hva de forskjellige versjonene inneholder på Microsoft sine sider.

Skrevet
Eh...gå for Vista du. :p

Hvis du mener hvilken versjon du burde gå for, kommer det an på hva du trenger. Ultimate har mediacenter, hvis du ikke har behov for det så gå for en annen. Du finner hva de forskjellige versjonene inneholder på Microsoft sine sider.

8929286[/snapback]

Som jeg skrev, dette er til SPILL! :!:

Noen forslag, er det noen som ekstra gode til spill?

En ting til, hvis man kjøper en pakke med vista, kan flere installere den på sine pc`r (i prinsippet, ikke juridisk)?

Skrevet

du kan ha den i 30 dager..... eller så kan du ta timestop'en.. men å forklare slikt overskrider reglene her vel ?

Home premium er også media center på.

jeg ville gått for business/home basic, ettersom du er en ga(y)mer ,

(hehe kødda) så trenger du ytelse, business eller home basic krever minst. hvis du bruker business, slå av aero, som også suger RAM

Skrevet
jeg ville gått for business/home basic, ettersom du er en ga(y)mer ,

(hehe kødda) så trenger du ytelse,  business eller home basic krever minst. hvis du bruker business, slå av aero, som også suger RAM

8932957[/snapback]

Aero skal vel slå seg av automatisk når man spiller, skal det ikke det?

Noen som vet noe om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...