Gå til innhold

Vertical sync i Dark Forces 1 i doxbox 0.7?

Gjest Slettet-QB4VTZbn

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QB4VTZbn
Skrevet (endret)

Hei!

Vet dette er et litt rart spørsmål, men er stor fan av det orginale Dark Forces spillet, ettersom det var den første actionspill opplevelsen min. Det var en ganske intens opplevelse... :)

Tenkte jeg skulle prøve det igjen, og gjør ikke så mye av den primitive grafikken. Men jeg hadde håpet at det var mulig å skru på vertical sync, ettersom bildet blir "revet i" ganske kraftig uten Vsync. Det funker ikke å skru det på i nvidia properties. Er det noe bestemt triks for å få dette til - hvis den gamle spillmotoren faktisk støtter vsync da..

Hadde satt stor pris på hjelp! :)

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

høyreklikk på skrivebords bakgrunnen, velg egenskaper -> skjermkort -> avansert -> her skal du under DirectX/OpenGL instillinger finne Vertikal sync.

Gjest Slettet-QB4VTZbn
Skrevet

Takker for svaret, men som jeg skrev i posten min så funket ikke dette.. Så jeg lurer på om det er noen annen måte å fikse dette på...dette er et gammelt spill som jeg kjører i dosbox v0.7.

Noen gode tips? :)

Takker!

høyreklikk på skrivebords bakgrunnen, velg egenskaper -> skjermkort -> avansert -> her skal du under DirectX/OpenGL instillinger finne Vertikal sync.

8927892[/snapback]

Gjest Slettet-QB4VTZbn
Skrevet (endret)

Takker. Satt opp et spørsmål på dosbox forum også for (forhåpentligvis) mer detaljer.

Det finnes en vsync addon, men den var for kompllisert for meg..den var laget for personer med relativt inngående kunnskaper om pc'er.. det er ikke meg. :)

Endret av Slettet-QB4VTZbn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...