To be honest Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Mulig svaret gir seg selv men jeg lurer endog Takk for alle svar
L O G I M A N Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 (endret) x64 har et problem med 4GB og kræsjer ofte. 32 bit utnytter ikke mer en ca 3.3GB. Men nå er det ikke noe større forskjell i minnebruk på de. Edit: Mineproblemet gjelder ikke alle systemer, og en patch skal hjelpe noen, men det finnes de som sliter enda. Endret 23. juni 2007 av sesteen
To be honest Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Skrevet 24. juni 2007 Patch? finnes det en slags minnepatch i vista?
mad_arab Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 x64 har et problem med 4GB og kræsjer ofte. 32 bit utnytter ikke mer en ca 3.3GB. Men nå er det ikke noe større forskjell i minnebruk på de. Edit: Mineproblemet gjelder ikke alle systemer, og en patch skal hjelpe noen, men det finnes de som sliter enda. 8930824[/snapback] Aldri hørt eller merket noe til dette. Har du en kilde på det?
M4cr0s Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 x64 har et problem med 4GB og kræsjer ofte. 32 bit utnytter ikke mer en ca 3.3GB. Men nå er det ikke noe større forskjell i minnebruk på de. Edit: Mineproblemet gjelder ikke alle systemer, og en patch skal hjelpe noen, men det finnes de som sliter enda. 8930824[/snapback] Aldri hørt eller merket noe til dette. Har du en kilde på det? 8932326[/snapback] Det er faktum Er kommet et par hotfixes fra M$ ang 4GB RAM og Vista 64 i enkelte setups, bla KB929777. Dette er noe som stortsett er løst. Ekstra problemer med 4gb minne og grafikkort i SLI, kan også oppstå, dette er noe som nyere drivere ventes å fikse (har blitt mye bedre med siste betadrivere). Det finnes posts om dette på mange forums rundtomkring, så kilder er det nok av, men når M$ sjøl bekrefter det så burde vel det holde?
L O G I M A N Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 x64 har et problem med 4GB og kræsjer ofte. 32 bit utnytter ikke mer en ca 3.3GB. Men nå er det ikke noe større forskjell i minnebruk på de. Edit: Mineproblemet gjelder ikke alle systemer, og en patch skal hjelpe noen, men det finnes de som sliter enda. 8930824[/snapback] Aldri hørt eller merket noe til dette. Har du en kilde på det? 8932326[/snapback] Tror du jeg sitter her å skriver ut fra min egen fantasi? Riktig nok kunne jeg ha linka til siden på MS om jeg skulle ta noen selvkritikk.
mad_arab Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Neida, jeg beskyldte deg ikke for noe. Men jeg hadde aldri hørt om noe problem, og aldri lagt merke til det. Derfor var jeg nysgjerrig. Men jeg har installert Vista x64 mange nok ganger til å være uenig med det du sier om at det "kræsjer ofte". Det stemmer ikke etter mine erfaringer. Som DFN sier, ser det jo ut som problemet stort sett er løst også. Jeg testet Vista da det var helt ferskt uten å merke noe til problemet da heller. Endret 24. juni 2007 av mad_arab
L O G I M A N Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Joda, noen har problemer med Vista, andre ikke. Jeg tror det største problemet til Vista nå er visse bug mot visse enheter. Driverne er stort sett ok, men alikevel er det noe vista ikke takler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå