Gå til innhold

Nextgentel løpende abb. og 6 ukers oppsigelsestid?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skulle si opp mitt løpende abb. hos NGT siden 2005 og de sier det er 6 uker før den blir koblet ned, er det da riktig med et slikt løpende abb. at jeg skal betale for 2 mnd jeg ikke vil bruke nettet (dvs 800 kr rett i dass) ??

 

PS! Tror ngt har endret vilkårene siden 2005.

 

-Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har alltid vært 6 ukers oppsigelsestid i NextGenTel (ble nylig endret til 3 måneder, men det gjelder bare de nye ab.). Oppsigelsestid og bindingstid er to forskjellige ting. Så her har nok NGT sitt på det tørre. Et lite tips: Les vilkårene neste gang du bestiller noe.

Endret av mar
Lenke til kommentar
Ok. Takk. NGT er sleipe!

8933520[/snapback]

 

Ehh, nei, egentlig ikke. Er helt vanlig med oppsigelsestid på driverse tjenester uavhengig av bindingstid/kontraktsperiode. Skal ikke påstå at NGT alltid er like enkle å ha med å gjøre(har hatt en del problemer med de for noen år tilbake), men i dette tilfellet er de verken sleipe eller vanskelige. De gir deg bare akkurat det du har bestilt, et abonnement uten bindingstid og med 6 ukers oppsigelsestid.

Endret av mar
Lenke til kommentar
Ok. Takk. NGT er sleipe!

8933520[/snapback]

 

Ehh, nei, egentlig ikke. Er helt vanlig med oppsigelsestid på driverse tjenester uavhengig av bindingstid/kontraktsperiode. Skal ikke påstå at NGT alltid er like enkle å ha med å gjøre(har hatt en del problemer med de for noen år tilbake), men i dette tilfellet er de verken sleipe eller vanskelige. De gir deg bare akkurat det du har bestilt, et abonnement uten bindingstid og med 6 ukers oppsigelsestid.

8936873[/snapback]

 

Enig her, NGT er nok ikke sleipe. Det er din plikt som kunde å lese/vite hva man signerer på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...