Gå til innhold

Warcraft 3 hero maps

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo,

Skulle hatt tak i noen gode hero maps til Warcraft 3 / eventuelt The Frozen Throne. Har ikke hatt de helt største opplevelsene med de jeg har lastet ned selv, så derfor spør jeg dere: Vet dere om noen gode custume hero maps til WC3 / TFT?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har du prøvd hero line wars? tips gå in på battle.net og velg custume game. dær finner du masse rart

8924412[/snapback]

Blant annet "Dota" og "Footmen Frenzy" er kule spill!

Skrevet
har du prøvd hero line wars? tips gå in på battle.net og velg custume game. dær finner du masse rart

8924412[/snapback]

Hva går Line Wars ut på?

Skrevet

hero line wars består av 2 lag. Begge lagene har 2 linjer å forsvare mot kryp som det andre lager sender imot dem. Du må sende kryp for å få mer i inntekt. Så kan du kjøpe tomes/våpen/potions osv.

Er ganske mange forskjellige versjoner ute å går, men de handler om stort sett det samme.

Skrevet

Tja, ikke helt det vi er ute etter. Vet dere om noen maps som er lagt opp slik at det kommer monstre autoatisk på oss, og vi kan drepe dem? Bør passe for 2 stykker, helst hero.

Skrevet

vel, kanskje dota med AI vil passe for dere? verdt et forsøk.

www.getdota.com/ai Du må være registrert for å kunne gå inn på forumet (er raskt å fikse). Så går du inn i tråden

DotA Allstars 6.43b AI+ v1.4

Er et ganske bra map og AIen fungerer overraskende bra, bare husk å legg til computer når du starter spillet.

DotA har en hel del modes å spille i. Dette fikses ved å skrive kommandoer iløpet av de første 15 ( ? ) sekundene i spillet. kommandoene står vel listet opp en plass. Vil anbefale -apem (allpick, easy match) hvis dere ikke har prøvd dota før.

Skrevet

Du trenger ikke gå inn på sider for å laste ned? Du joiner bare en server på custom game, og finner det du vil spille (Dota, Linewars osv.) så laster du ned fra han som hoster gamen.

(Btw, footmen frenzy er bra! Let etter det på custom game. Det kan kalles for footy, men som regel footmen frenzy.. :) )

Skrevet

I følge Freud er det jo bare en av disse versjonene som er bra, og det er den fra getdota.com

Footmen frenzy maps har vi nok av, finner dem egentelig ikke så morsomme heller. Ellers takk for tipset.

Skrevet (endret)

kaken92: dota med ai finner du veldig lite på battle.net (har aldri sett noen)

Og er også veldig få hoster som lar deg laste ned dota kartet fra dem, men noen ganger er det folk som hoster kun for at folk skal kunne laste ned kartet.

(Hvis det ikke er klart fra før så er jeg litt hekta på dota :p )

Edit: dere kan jo også prøve å få tak i en 10 heroes sige map.

10 Hero's Siege Northland , 10 Hero's Siege Southland, noen av disse er enkle andre er litt vanskeligere.

4 way defence (noe sånt) faller vel også under kravene dine, men er ofte hardt med kun 2 spillere.

Endret av Freud
Skrevet (endret)

Eh, nå har jeg registrert meg på dota forumet, men det hjelper meg ikke noe særlig i forhold til å laste ned mappet?

Ok, mappet er lastet ned og fungerer. Men computeren, selv på easy, er et helvete. Det er kort sagt umulig å holde følge med den. Håper dette har sammenheng med at vi kun er 2 spillere.

Endret av Anathema
Skrevet
Tja, ikke helt det vi er ute etter. Vet dere om noen maps som er lagt opp slik at det kommer monstre autoatisk på oss, og vi kan drepe dem? Bør passe for 2 stykker, helst hero.

8973480[/snapback]

Hehe, høres ut som om du trenger mitt custom-map for 1 til 3 spillere hvor du kjemper alene mot alt avskum helvetets makter kan sende mot deg. Men det er jeg ikke ferdig med, og har heller ikke prøvd multiplayer på det.

Uansett finnes det sikkert haugevis med andre map som er bedre, men det er utrolig kult og langt fra vanskelig å lage sånt selv.

Skrevet

Anathema du kan også legge til computer spillere på ditt lag. En av grunnene til at dere ikke klarer å holde følge kan være at computeren er ganske god til å last hitte sine egne kryp. Når et av krypene på ditt lag har under 10% hp kan du slå på den, hvis du dreper den får motstanderen mindre xp enn normalt.

Forresten, spiller du mot mange motstandere?

Skrevet
Anathema du kan også legge til computer spillere på ditt lag. En av grunnene til at dere ikke klarer å holde følge kan være at computeren er ganske god til å last hitte sine egne  kryp. Når et av krypene på ditt lag har under 10% hp kan du slå på den, hvis du dreper den får motstanderen mindre xp enn normalt.

Forresten, spiller du mot mange motstandere?

8977756[/snapback]

Høres mer slit enn morsomt ut. Vi spilte forøvrig mot èn computer.

prøv ENFO

8977788[/snapback]

Jeg håper du er klar over at du blir nødt til å utdype det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...