Gå til innhold

Tilbakemeldinger på porteføljeutkast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke meningen å fremstille deg som tjeneren min, langt i fra. Men du er i en tråd hvor jeg ber om tilbakemeldinger, og når du da påpeker en feil er det ofte veldig greit om du kan forklare nærmere når jeg ikke ser samme feilen, gjerne ved et screenshot. Beklager om du ble fornærmet.

Lenke til kommentar

Det er ikke vits i å bry seg om han, makan til idiotholdning har jeg ikke sett på forumet før. Poenget er at det ville tatt deg ca 20 sekunder å trykke print screen -> lim inn i ditt bilderedigeringsprogram -> lagre -> vedlegg på forumet. Det gjør det lettere for den som skal fikse problemet å se et screenshot av problemet.

Lenke til kommentar
Jeg ble ikke fornærmet, men det ville tatt han ca 1 sekund å se på sin egen side i den mest brukte oppløsningen på internettet i øyeblikket.

9001726[/snapback]

For min del kjører jeg en mindre god bærbar hvor dette ikke er mulig siden grafikkkortet ikke har mer enn to valg. Det er som alle nevner enklere hvis folk som gir tilbakemelding har mulighet å legge ved et bilde eller forklare seg bedre.

 

Når det gjelder siden må jeg si jeg er imponert! :)

Lenke til kommentar

Da begynner siden å bli ferdig kodet og satt opp med Wordpress!

 

http://pirajafisken.net/dev/blog/index.php

 

Skal fungere i de fleste nettlesere bortsett fra IE (Har en oversikt over hva som må gjøres, tar det til slutt). Om du ser bugs, vennligst si fra her!

 

Edit: Jeg driver fortsatt og gjør småting, så om det ser helt feil ut er det forhåpentligvis derfor.

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...