Gå til innhold

Musikk: Dance: SkyMarshall Arts - Energize


Anbefalte innlegg

Hola!

 

Jau, hatt en lang pause nå pga. varmt ute - men her er ei ny ei fra meg iallefall. Laget sammen en kar som heter Morten Tangjerd. Er en lystig liten thumper, som jeg syns blei grei nok egentlig. Litt kjappere enn jeg vanligvis lager, men det fungerer.

 

Har brukt FLStudio 7, Adobe Audition 1.5 og Cubase SX3 til denne her. Har samplet vokaler fra EVE Online (et onlinespill) for å få et tema i sangen. VST som hovedsakelig er brukt her er Nexus, Vanguard, Ravity(S) og Juno. Samt NordLead gjennom hardware. Det var det hele tror jeg.

 

Og downloade kan dere gjøre her:

 

SkyMarshall Arts - Energize [feat. Terraphormer]

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler at enkelte partier ikke fikk nok trøkk i starten. Er ikke så veldig inne i musikkterminologi, så litt vanskelig å forklare. Synes også at bassen var litt fraværende.

 

Når det var sagt likte jeg måten du hadde flere melodier, og du fikk det til å låte sammenhengende. Rundt midten var det best mener jeg personlig, og i eehh... "refrenget", når du fikk den "ATB - 9pm (Till I Come)"-sounden. Vanskelig å forklare ^^. Så i korte trekk: Du lager gode greier, som alltid :)

Lenke til kommentar

vel tja kan vel gi deg feedback mens jeg hører. grei start på låta. og liker "plucked leaden" som går i bakgrunn når låta er i gang. oser kvbalitet som vanlig. så langt helt grei produksjon. men føler ikke trøkket etter buildupen. kanskje en litt heftigere bass hadde gjort seg. ikke sikker for å si det rett ut. ellers har jeg ikke noe å pirke på. kvalitet er det mye av. bra produsert men som sakt føler ikke trøkket helt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...