Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Muse tasten går av seg selv :S


Anbefalte innlegg

Mårn Mårn

 

Must tasten på skjermen går rundt av seg selv og klikker på ting og flytte rpå ting helt tilfeldig.. Først trudde jeg at det var noe galt med musa, Men jeg skiftet batterier og koblet hele driten fra datan men tasten på skjermen går fortsatt rundt som den vill :ohmy:

 

Merkelig at den gjør det selvom musa er koblet fra datan :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
koble fra Internet, fungerer sakene da så har du fått en liten intrenger.

 

eventuelt koble fra trådløst, og bruke kabel basert mus og tastatur.

8921807[/snapback]

Det er det jeg tenkte det var også

 

Det fungerte fint når jeg ikke hadde nett og det rare er at muse tasten går rundt av seg selv på skjermen selvom jeg hadde koblet fra musa osv..

 

Ossen blir jeg kvitt en inntrenger? :hmm:

 

Innimellom funker det helt fint men brått så begynner den og gå av seg selv :hrm:

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar

Kanskje det er en venn av deg som har installert VNC (RealVNC) i all stillhet på maskinen din og sitter og driver j**** med deg. Se i Legg til og fjern om du kan finne noe slikt, før du reinstallerer. Og som andre sier her, se etter Spyware osv...

Endret av Abbyss
Lenke til kommentar
antivirus scan, hijackthis, sett opp brandmur på nytt (i modemet, sjekk hvem porter som er åpne, lukk disse og åpne andre istedet på program som du kan skifte port på, feks Bittorrent).

8922264[/snapback]

Ja, men en formatering er det beste.

 

Og for all del legg inn Zonealarm brannmur.

Lenke til kommentar

Det eller så har noen tilsvarende trådløs mus og styrer fra andre sida av vegger/etasjen under. Men det skal litt til at de treffer filer o.l. og flytter på ting da de ikke ser skjermen din. Så last ned zonealarm, AVG, Adaware og en rootkit detector fra en annen maskin, brenn ut på CD og installer på maskina di mens den fremdeles er offline.

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen skall se hva jeg får fiksa :)

 

Neppe noen som kødder med meg, men tanke på at jeg bruker datan ganske sjeldent

 

Internetten funker såvidt det er, kommer og går som den vill etter at musa begynte og gå av seg selv

8922326[/snapback]

Ok.

Da skal du følge "-Shark-" sitt råd og bli ferdig med problemet. Husk og ta backup av dokumenter da :D

Endret av Abbyss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...