Gå til innhold

Advarsel: Film om dyr!


Anbefalte innlegg

Denne filmen var jo helt forferdelig, men det der må være det værste av det værste. Her i Norge, tror jeg ikke det er slik. Her hvor jeg bor på landet, er det mange fjøs og ALLE dyrene blir behandlet bra.

9011549[/snapback]

 

Jeg har vært i flere slakterier her i Norge, bla. i Trondheim, Oppdal osv, hovedsaklig i Sør-Trøndelag.

 

Av det jeg så ble dyrene behandlet veldig bra, noe som også blir gjenspeilet på kjøttet, jo mer avslappet dyret er, jo mørere blir kjøttet.

 

Dyrene ble gitt et elektrisk støt, da blir de til grønnsaker, så blir strupen kuttet av, denne prosessen skjer veldig kjapt. Det høres ganske fælt ut, men dyrene kan ikke ha kjent noe mye.

 

Jeg har også vært i mange fjøs igjennom tidene, og her er hvertfall bøndene glad i dyrene sine, de behandler de som kjæledyr.

9155386[/snapback]

Helt sant! Så dere trenger ikke å uroe dere for at kjøtt fra dyr som blir behandlet på denne måten kommer i deres munn.

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo faen ikke det det er sankk om, dette har ikke noe med at jeg skal spise kjøtt med god samvittighet, det er har med at dyr lider generelt på grunn drittsekker som ikke har respekt for dyr.

 

Jeg skulle gjerne tatt en hagle og slaktet disse folkene, da hadde de vist et annet ansikt da. Blir så sykt provosert av slike videoer

 

Har nesten ikke ord..... Det simpeltten jævlig

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Trenger ikke å bli veggis, men å spise mer frukt/grønt og ting på siden av kjøttet minimerer kjøttinntaket og er fryktelig sunt for deg. Skulle alle spist samme mengde kjøtt som oss hadde eneste utvei vært industridyrehold slik de driver det mange steder i USA, ikke særlig dyrevennlig.

 

Som en sidenote skal det sies at jeg misliker PETA intenst, men er like fullt aktiv dyreverner og med i en haug miljø/dyrevernorganisasjoner. PETA stiller dog i en egen klasse med stunts og skremselspropaganda, det eneste de gjør er å få folk til å mislike dyrevernere.

Lenke til kommentar

Når jeg så dette ble jeg forbannet. Det er ikke slik det er. Iallefall ikke med storfe. De blir faen ikke behandlet sånn hverken i fjøset eller på slakteriet (de vi bruker og de andre vi har brukt). De jævla vaggisene har filma fra de værste stedene i verden og prøver å få folk til å tro at det er sånn overalt. Vennligst ikke kom med stygge kommentarer.

Endret av Pretorius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...