Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

wh1te, jeg husker ikke om det er i Blueprint eller i et eller annet Video Archive av Mystery (eller begge for den saks skyld) hvor det blir nevnt dette om forsørger- kontra elskerrollen, men jeg synes vagt å huske at Sperm Wars handler om dette.

 

Grunnen til detaljfokuset er fordi jeg veldig ofte spanderer, av ingen annen grunn enn at jeg har lyst. Problemet oppstår når jeg ikke helt vet hvordan dette tolkes utenfra. Jeg er på ingen måte en dørmatte, bare en som vet at penger er akkurat det - penger - og ikke en glede i seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morro å jobbe sammen med hun jeg rotet med i dag. Nå var hun veldig sånn "ååh.. jeg husker ingenting.... la oss bare glemme det."

 

Det gjør ikke meg noe, men særlig full var hun ikke, så at hun har glemt "alt" er ikke så veldig sannsynlig akkurat... :p

 

StianGH: Qbab er på forumet.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Morro å jobbe sammen med hun jeg rotet med i dag. Nå var hun veldig sånn "ååh.. jeg husker ingenting.... la oss bare glemme det."

 

Det gjør ikke meg noe, men særlig full var hun ikke, så at hun har glemt "alt" er ikke så veldig sannsynlig akkurat... :p

 

StianGH: Qbab er på forumet.

 

Og det er morro at jenter du har hatt deg med vil glemme deg? :hmm:

Lenke til kommentar
Morro å jobbe sammen med hun jeg rotet med i dag. Nå var hun veldig sånn "ååh.. jeg husker ingenting.... la oss bare glemme det."

 

Det gjør ikke meg noe, men særlig full var hun ikke, så at hun har glemt "alt" er ikke så veldig sannsynlig akkurat... :p

 

StianGH: Qbab er på forumet.

 

Og det er morro at jenter du har hatt deg med vil glemme deg? :hmm:

 

Det var nok bare rotings du... :)

 

Tror hun bare var litt flau fordi "alle" på jobben så det.. og derfor ikke vil gjøre noe mer ut av det og later som om hun har glemt "alt" for å ikke stresse noe mer med det.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Guest_random_*

Hei, jeg trenger litt tips til hvilke rutiner osv jeg bør følge.

 

Jeg har lest halve the game,sett the pickupartist s01 og s02,Double your dating og Magic Bullets.

 

Og synes rutinene virker greie osv, bortsett fordi jeg lett glemmer det infield fordi det er så mye å holde styr på.

 

Har begynt å se på RSD Flawless Natrual nå, og synes dette virker mye bedre og jeg tror det passer bedre til min stil.

 

Problemet er jo at det er helt annerledes? Her er det liksom vanlig å introdusere seg med å si " Hei, mitt navn er" og deretter forsette, mens dette er fyfy i de andre rutinene fordi det viser for mye interesse.

 

Hva fungerer egentlig best? Det blir utrolig vanskelig å blande dette også, fordi hvis jeg starter med " Hei jeg heter", gjør jeg jo alt feil i forhold til Mystery Metod, og da blir jeg skikkelig usikker.. og føler alt jeg sier blir feil.

 

Noen som har tips?

Lenke til kommentar

Nja, Flawless kan forklares utifra Mystery Method også.

 

Du husker de tre attraction fasene: Opening, Female to male attraction og Male to female attraction, og så har du diverse routines for å komme gjennom disse fasene.

 

I Flawless Natural åpner du gjerne med

 

Heisann, Jeg heter Random (Opening)

Jeg bare måtte komme bort til deg fordi du er dritsøt! (female to male attraction fordi du viser baller ved å åpenbart vise din interesse i henne som også er male to female attraction).

 

Jeg ville gått for Flawless fremfor Mystery Method. Og du kan såklart blande dem. Er masse morsomme routines der ute som er gøy å benytte seg av. Forskjellen på MM og FN blir mindsettet.

 

Bare pass på at det ikke blir for mye Woo og for lite Intent :)

 

Way of Gun og foundations er også gudd shit.

Lenke til kommentar
Hei, jeg trenger litt tips til hvilke rutiner osv jeg bør følge.

 

Jeg har lest halve the game,sett the pickupartist s01 og s02,Double your dating og Magic Bullets.

Prøv ut det du kan, det er sånn du lærer. Ikke bli stående og krype rundt i teori uten å praktisere det :)

 

og føler alt jeg sier blir feil.

Kjenner meg igjen, ikke knyt deg så hardt til rutinene. Om du er litt fersk bør du også jobbe med sikkerheten og utstrålinga. Spre glede til dem, ikke bare fokuser på å si alt etter boka

Lenke til kommentar
Hei, jeg trenger litt tips til hvilke rutiner osv jeg bør følge.

 

Jeg har lest halve the game,sett the pickupartist s01 og s02,Double your dating og Magic Bullets.

 

Og synes rutinene virker greie osv, bortsett fordi jeg lett glemmer det infield fordi det er så mye å holde styr på.

 

Har begynt å se på RSD Flawless Natrual nå, og synes dette virker mye bedre og jeg tror det passer bedre til min stil.

 

Problemet er jo at det er helt annerledes? Her er det liksom vanlig å introdusere seg med å si " Hei, mitt navn er" og deretter forsette, mens dette er fyfy i de andre rutinene fordi det viser for mye interesse.

 

Hva fungerer egentlig best? Det blir utrolig vanskelig å blande dette også, fordi hvis jeg starter med " Hei jeg heter", gjør jeg jo alt feil i forhold til Mystery Metod, og da blir jeg skikkelig usikker.. og føler alt jeg sier blir feil.

 

Noen som har tips?

Det som RSD vil få frem er jo det at så lenge du har den riktige holdningen og innstillingen, kan du si hva som helst, og det er dette programmet vil hente fram i deg. Hvis du følger med videre vil det nok virke logisk.

Lenke til kommentar

Halla alle Bergensere! :D

Vi i Project Bergen er alltid åpne for å gå ut med andre fra communytiet.

Vi har også en ledig plass i huset, det er dog stor pågang og vi må velge et nytt medlem ganske kjapt. Så si ifra om du er interessert.

 

Om noen vil gå ut kan de sende meg en PM for kontaktopplysninger.

Lenke til kommentar

Hæhæ, klarte å fucke opp ting og har havna i vennesona med oneitisen min, genialt. Det værste er at jeg vet akkurat hva jeg burde gjort, og jeg har visst det hele tida, men av en eller annen grunn klarte jeg ikke å gjøre det, samtidig som et par andre ting crasha hele greia :wallbash:

 

Nå skal jeg ihvertfall kjøre hardcore ignore, reframe hele greia og peise på som boyfriend-materiale. Skader vel ikke å prøve, bedre enn å fortsette som nå ihvertfall. Noen som har noen stalltips på hvordan man kan årne det, utover standardpunktene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det trenger ikke nødvendigvis være farlig å havne i vennesonen hvis målet ditt er et forhold. LJBF er verre om du går for ONS. Erfaringsmessig er det svært mange som går fra venner til kjærester, så ikke fortvil. Bare tenk at hvis du har henne som venn har du i hvert fall et forhold til henne. Så er det opp til deg å demonstrere dine gode kvaliteter, skape spenning og få henne tiltrukket.

Lenke til kommentar

Det er et godt poeng. Greia er at hun allerede har vært tiltrukket av meg (og muligens er littegrann?). Problemet er at det startet rett før sommerferien, og med en nesten 3 måneder lang sommerferie uten å se hverandre ble det veldig mye oppbygging og tension via msn/tekst, men tror det ble litt for mye så ble litt kleint når vi plutselig sto der face to face. Ifølge venninna hennes har hun ikke kommet helt over eksen heller, så hun har visst problemer med å slippe noen andre helt inn.

 

Men vi får se hvordan det går. Hun virker over gjennomsnittet interessert til å være bare venner uansett, type tar konstant kontakt på msn, hvis jeg plutselig er frakobla på msn men er på facebook får jeg spørsmål om hvorfor jeg ikke er på msn, masse sms osv, så sånnsett ser det ikke helsvart ut, men må få eskalert det på en eller annen måte.

Endret av Allighiero
Lenke til kommentar

Ikke vis at "LJBF" talen gjorde noen impact på deg. Lat som at du aldri hørte det. Fortsett flørtingen med hun. Skap mye subtil seskuell spenning.

 

Det er bra at hun tar kontakt med deg og viser interesse. At la oss være venner ikke vil si slutt å kontakt meg i ditt tilfelle.

 

Imo unngå venneting med hun en liten periode*, slik at hun ikke får bygd opp bff-rammen og samtidig heller vil savne deg som en person og ikke venn. Når du da tar opp kontakten igjen gjør du hun din fortere enn hun får tid til å tenke oer hva som faktisk skjer.

 

* = alt ettersom hvor mye dere traff hverandre før.

 

Ikke la hun tenke på eksen når hun er sammen med deg, la hun nyte the moment. Fang hun i det emsojonelle øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...