Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476
Skrevet
"Vet du hvorfor jeg hater deg" høres litt drøy ut imo. Hva skal han svare når hun spør om hvorfor?

9629676[/snapback]

Det kan du fundere på, det. Er bare å komme opp med en grunn, alle kan jo hates på en slags userriøs måte. Gjelder å si noe orginalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
"Vet du hvorfor jeg hater deg" høres litt drøy ut imo. Hva skal han svare når hun spør om hvorfor?

9629676[/snapback]

"Fordi du har ignorert alle mine kåte blikk som lenge har lurt på om denne kvelden vil ende opp i sengen med deg".

Endret av iMono
Skrevet (endret)

"Vet du hva jeg hater med deg?"

Nei!? Hva da?

"At du sitter i veien for den smellvakre, deeeilige, god luktende... Potteplanten bak deg.."

"Herregud, noen mennesker tror de eier verden.."

*snur seg til venninden, amogen etc.*

"Er hun alltid sånn?"

Blalbalba... go -> patterns, grouptheory, backturns, negs etcetc

easypeasy :p

Endret av QBab
Skrevet (endret)

Kan jo ta den canned versjonen av den:

PUA: Vet du hvorfor jeg hater deg`?

Target: Nei/Whatevver

PUA: Fordi du, "miss populær" (overdrevent kroppsspråk) har stått her i 5 minutter omringet av alle disse folkene og der for har ikke jeg fått snakket med deg. Så. Hvem er du?

Target: Jeg er "anne"

PUA: Og det er spesielt fordi?

Bruk canned materiale i starten. Så utvikler du ditt eget etterhvert. Den openern der er en av de mest brukte og mest kjente innenfor miljøet.

Den er fin fordi du både kvalifiserer og diskvalifiserer hun med EN gang , og den fungerer også som en neg, i den form av at det første du faktisk gjør er å diskvalifisere henne (Les: Jeg hater deg)...

Når du har gjort dette her med en 10-15 sets vil du føle deg kongruent med det. Det vil føles ut som du aldri har gjort noe annet enn å fortelle kvinner hvorfor du hater dem (du kan også vri på den ved å si: vet du hvorfor du suger? Var faktisk den første openern jeg gjorde noen gang).

Etterhvert begynner du å utvikle dine egne openers. Hvis du har sett så mye som du sier, så vil du finne hundrevis av forskjellige rutiner du kan bruke.

Lykke til! :D Gi oss tilbakemelding!

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Skrevet
"Vet du hvorfor jeg hater deg?"

9629453[/snapback]

hm.. høres counter intuitive ut ;) prøver kanskje den.

da tenker jeg noe som

meg: "vet du hvorfor jeg hater deg?"

hun: "nei hvorfor?"

meg: hmhm..\hehe *sly smile*

eller tok jeg feil nå? :p

9629599[/snapback]

Du kan si noe sånn som " Fordi du bare har sittet å ignorert meg i dag, og jeg ville så gjerne snakke med deg" elns.

Du bør forresten se "The pickup artist" episodene som er ute, virker som flere andre her har sett de og. :p

Skrevet
"Vet du hvorfor jeg hater deg?"

9629453[/snapback]

hm.. høres counter intuitive ut ;) prøver kanskje den.

da tenker jeg noe som

meg: "vet du hvorfor jeg hater deg?"

hun: "nei hvorfor?"

meg: hmhm..\hehe *sly smile*

eller tok jeg feil nå? :p

9629599[/snapback]

Du kan si noe sånn som " Fordi du bare har sittet å ignorert meg i dag, og jeg ville så gjerne snakke med deg" elns.

Du bør forresten se "The pickup artist" episodene som er ute, virker som flere andre her har sett de og. :p

9629889[/snapback]

Den er ikke å anbefale. Da setter man en frame der man ser på hun som prizen.

Skrevet

må nok canned-lines i begynnelsen ja, men funker det å bruke den samme hele kvelden? og hvordan flørte med jenter jeg allerede kjenner?(skole, trening o.l.) vet det er newbie spørsmål men det er jo det jeg er og..

takker for alle svar forresten..

Skrevet

Jada. Bare ikke bruk den to ganger på samme target. Det dreit jeg meg ut på et par ganger i starten da jeg åpnet mange titalls set hver eneste kveld.

Sjekking av kvinner du allerede kjenner er sjeldent noe bra. Hvis man allerede er i friendzone er det et sant helvete å komme seg ut av det.

Vurderer å skrive en stor artikkel om akkurat dette en gang i fremtiden.

Saken er det at du må la de bli tiltrukket av Livsstilen din. Jeg er på vei til å close en HB9 venninde av meg om dagen nettopp av den grunnen. Jeg diskuterer game med henne, alle damene jeg har closet osv. Da blir jeg "preselected" i hennes øyne. Noe jeg aldri har vært før. Men sant skal sies så må du jobbe så hardt med det at det blir vanskelig.

Utenom det, så MÅ man ikke sjekke på utesteder. Jeg åpner overalt og når jeg føler for det. Og jeg har spesifike mønstre (bruker ikke rutiner lengre) jeg bruker i spesifike situasjoner.

Pick-Up-Artist

Skrevet
Sjekking av kvinner du allerede kjenner er sjeldent noe bra. Hvis man allerede er i friendzone er det et sant helvete å komme seg ut av det.

9630191[/snapback]

Venn/vennine-forhold = lite kino, ganske ofte. Trapper man opp kinoen kan man gjøre underverker :) Dog, sjansene er der for at du bare brenner deg.
Skrevet

Nettopp. Derfor bruker jeg Preselection for å trigge Attraction. Og det funker. Fått tonnevis med IOI's i det siste.

Har lagt til en kort ordliste i førsteposten med de mest brukte akronymene i denne tråden

Skrevet

Apropos kino, det er nok der jeg sliter mest selv. Jeg driver ikke PU, bare er små-interessert i feltet. Men jeg klarer nesten aldri føle meg komfortabel med kino i en hvilken som helst situasjon.

Burde dra ut i felten noen ganger selv bare for å øve.

Skrevet
Er det anbefalt å prøve å spørre folk ut på date, hvis man sliter å holde en samtale på messenger med folk? :blush:

9630364[/snapback]

Nei. Du skal ALDRI spørre en ut på "date" eller noe som ligner på en date. Det setter det man kaller en date-frame, og da legger du press på henne. Det dreper attraction.

Ta heller å inviter hun på noe du allerede skal gjøre, hvis hun kan oppføre seg pent vel og merke! ;)

Da trekker du hun inn i DIN verden og det er veldig attraktivt

Skrevet (endret)
Apropos kino, det er nok der jeg sliter mest selv. Jeg driver ikke PU, bare er små-interessert i feltet. Men jeg klarer nesten aldri føle meg komfortabel med kino i en hvilken som helst situasjon.

Burde dra ut i felten noen ganger selv bare for å øve.

9630370[/snapback]

Er bare og trial and error på denne. Begynn med å high-five ofte, bli komfortabel med å berøre folk på en ikke-seksuell måte for å vise dominans (eks: Ta på skuldern til folk når du snakker med dem osv...). Da vil DU bli komfortable med det, og så lenge du er komf med noe, vil andre bli komfortabel med det.

Etterhvert vil du se mønstre i slike ting (det er nettopp derfor vi gjør ting OFTE) og du vil tørre å eksalere.

Endret av PUA
Skrevet (endret)
Nei. Du skal ALDRI spørre en ut på "date" eller noe som ligner på en date. Det setter det man kaller en date-frame, og da legger du press på henne. Det dreper attraction.

Ta heller å inviter hun på noe du allerede skal gjøre, hvis hun kan oppføre seg pent vel og merke! ;)

Da trekker du hun inn i DIN verden og det er veldig attraktivt

9630420[/snapback]

Ok da, hadde aldri tenkt å spørre om date, men heller om det hadde vært morro og dradd på et kafèbesøk eller noe.

edit:

min verden? :D

Får spørre om hun vil være med å handle da..hehe( uff så jeg sliter..hehe)

Endret av Ozelot
Skrevet

Cafe er bra. Og noe jeg bruker ofte.

Men la meg gjøre dette litt mer klart:

Sier du det slik:

"Vil du være med meg på cafe?" legger du press på henne (date-frame osv)

Sier du det slik:

"Jeg skal på cafe i lunsjen i dag, du kan bli med hvis du oppfører deg pent" så setter du IKKE en dateframe rundt det.

Ta med kvinner på shopping er noe av det mest geniale man kan gjøre, og for min del, selve gleden ved julehandelen! :D Som er Snart!:D:D:D

Skrevet
Ta med kvinner på shopping er noe av det mest geniale man kan gjøre, og for min del, selve gleden ved julehandelen! :D Som er Snart!:D:D:D

9630534[/snapback]

Nesten 3 måneder til :p Julehandelen foregår på hele 21 desember og et par timer på den 24 desember.

Kanskje jeg skal vurdere å utvide shoppe-tida mi litt i år? :) Det er jo tross alt egentlig ganske koselig å shoppe litt, særlig om man er med venner.

Skrevet (endret)

Nå har jeg lest eldig mye her og har bestemt meg for å begynne å prøve å sjekke opp kvinnfolk. Har aldri vært noe flink til det. Pga, at jeg ikke ante hvordan man skal gjøre det og når.

Kan man bare gå bort til en random blondine på senteret og si: Hei du!

Og så står hun og ser på deg med det WTF?-blikket. Hva gjør du da?

edit: Jeg er ikke akkurat typen som er så ofte på byen og sånn og fester og drikking holder jeg meg langt unna. Jeg er ute etter en jente som liker litt sånn rolig hjemmekveld med film og popcorn og bare litt kosing :D

Jeg synes også at deter vanskelig å sjekke opp jenter fordi de 99 % av tiden tilbringer med massevis av venniner rundt seg. Jeg går ofte alene på senteret og sånn, men så ser jeg kanskje en jente jeg synes ser grei ut, men hu har 4 venniner som fniser og klenger på hun så blir det liksom litt vanskelig og kanskje litt flaut å ta kontakt :roll:

Endret av Metalheart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...