Sittman Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 'Ello folket! Jeg kjøpte BC når det kom ut, og har spillt på en pc som tilhørte skolen. Jeg har nå levert den for godt, og vil legge det inn på den stasjonære pc'en min hjemme(litt gammel, derfor jeg brukte den bærbare..) Det som er problemet er at den ikke klarer å lese cd'er lenger. Og akkurat nå får jeg ikke kjøpt/lånt en annen. Når jeg prøver å laste ned BC fra hjemmesiden dems, får jeg valget mellom pc/mac, og hvilket språk. Jeg velger engelsk/pc og laster ned en fil på ca 1mb. Hva skal jeg gjøre med denne fila? Når jeg prøver å åpne den skjer det ingenting, han spør bare om hvilket prog jeg vil åpne det med. Noe jeg ikke helt skjønner, skal jo egentlig være en blizzard downloader... Så... Noen som har gjort dette før som vet hva jeg kan gjøre?
M-J Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 åssen filformat er det? sikkert en torrent fil eller noe?
Poor Leno Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Åhnei! Synd å høre at du måtte levere den tilbake... Those bastards... Sikker på at det ikke finnes en fil i mappa med patches? Klem - Leno
Sittman Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Skrevet 21. juni 2007 Nå sitter jeg på en annen pc... så kan ikke si jeg husker hvilket filformat det er. Men det var ikke en torrent fil, prøvde å åpne den i Azureus.
Rallahr Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Hadde samme problem, bare lasta den ned på nytt (NB! jeg laste den ned til skrivebordet, jeg kjørte ikke programmet)
Sittman Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Skrevet 21. juni 2007 Åhnei! Synd å høre at du måtte levere den tilbake... Those bastards... Sikker på at det ikke finnes en fil i mappa med patches? Klem - Leno 8916207[/snapback] Savner deg btw ingame leno! eller.. gjorde for noen dager sia:P når jeg hadde pc med bc på..:/ Kjedelig når det blir så rævva vær, uten noe spess å gjøre...
Sittman Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Skrevet 21. juni 2007 Okey, så jeg skal laste den ned til skrivebordet? For jeg la den i wow mappa mi.. mulig det var feil sted å legge den da..
Rallahr Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Okey, så jeg skal laste den ned til skrivebordet? For jeg la den i wow mappa mi.. mulig det var feil sted å legge den da.. 8916238[/snapback] Du skal bare åpne filen fra skrivebordet, ikke legge det noe sted
Sittman Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Skrevet 21. juni 2007 Har prøvd det og.. det er bare det at pc'en ikke skjønner hvilket prog den skal bruke:S
Minus Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 (endret) Du har helt sikkert lastet ned en .torrent-fil. Last ned µTorrent og åpne fila i det programmet så vil spillet lastes ned. Edit: Skriveleif. Endret 21. juni 2007 av Minus
DeadbeaT Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 men for svarte, få nå høre hva for en fil exstention det er på den saken da, så kan vi gå på google _for deg_ og finne ut hva det er -.- eller så kan du bare google det selv såklart, men om du hadde planer om å gjøre det så hadde du vel ikke postet om det her.
Sittman Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Skrevet 24. juni 2007 jajaja, skal prøve å finne det ut. Som sagt, jeg sitter ikke på den pc'en nå, og kommer ikke til å ha tilgang til den før i morra.. kan jo sikkert prøve å laste den ned her, men fattern er ikke mye gla i noe som lastes ned...:S
Lightningwolf Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 jajaja, skal prøve å finne det ut. Som sagt, jeg sitter ikke på den pc'en nå, og kommer ikke til å ha tilgang til den før i morra.. kan jo sikkert prøve å laste den ned her, men fattern er ikke mye gla i noe som lastes ned...:S 8933006[/snapback] Jeg lasta ned Vanilla fra wow-europe.com i går natt, funka helt fint det, er ikke torrent eller noe det er en nedlastingsfil på noen GB. Og faren din tenker sikkert på nedlastning av slike filer som man laster ned fra sider vi ikke snakker om her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå