Gå til innhold

Yamaha CRWF1 og 90/99 Min plater


JonV

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Jeg har en Yamaha CRW F1 cdbrenner. men den vil ikke brenne 90Min Cdr plater (Mmore).

jeg har lest guiden her http://www.hardware.no/guider/overbrenn/

 

og fulgt guiden som ligger på Mmore sine sider http://www.mmore.com/download/Technical_wr...MORE_90_min.pdf men ingenting hjelper :(

Og ja det står under egenskaper på brenneren i nero at den takler overbrenning og jeg har siste versjon firmwear :(

er det noen andre her ute som har samme erfaringer med denne brenneren/platene ? sitter med en spindel på 50 plater jeg ikke får brukt :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv Nero CD Speed og start "Overburn test"

Brenner brenneren i det hele tatt på størrelser under 800mb f.eks 600?

 

Eller oppdater til siste ahead nero.

 

Den brenner ca 400mb på 800 plater så feiler den.

på nero CD speed så stopper den på 99,59 :)

Mmore stinker stort :(

 

uff så kjedlig å "prate" med seg selv i et Forum :(

Lenke til kommentar

Har funnet noen plater som skal støtte brenneren opptil 99,59 min.

de heter infiniti 99 men finner ikke noen buttiker som har de.

 

Har søkt mye på forumet her og det ser ut til at Coop OBS har disse platene. har ikke testet de men håper på det beste.

 

Ellers så er jeg strålende fornøyd med min CRW F1 :) 8)

Lenke til kommentar
unskyld men må bare :lol: litt for at nye brennere ikkje klarer 90 min til mmore.. min gamle plextor 8x takler de fint.. :D

 

Det er mange brennere som sliter med platene til Mmore. derfor har de også laget egen guide for å hjelpe folk med det.

brenneren min skal i kveld testes med CDR99 Min :) da denne brenneren skal støtte det med riktige plater.

og det er vel en kjensgjerning at enkelte plater er vonde å brenne i noen cdbrennere.

har også en 8X yamaha SCSI og den tar heller ikke de platene.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg vet ikke om det kan løse problemet ditt, men...

Jeg hadde også problemer med å overburne og å bruke 800Mb++ plater

Så jeg søkte litt på nettet, og fant ett program jeg brukte mye før i tiden, og som var det beste brenneprogrammet den gangen

Gear !!!!

De tok desverre pause en stund,men de er absolutt tilbake.

Jeg kjører Gear Pro DVD 6.0 ( tidsbegrenset fullversjon ligger på hjemmesiden www.gearsoftware.com , og crack finner du ved å lete på nettet) Jeg har brukt denne en stund nå, og det er bare å velge hvor stor plate du skal brenne. ( Om det er 74, 76, 80, 82, 90, 99 eller 160 !!! min plater. ) Funker som en drøm. Tenk om Nero kunne kommet med ett så bra konsept. Bare å velge 99 min. og fylle på. : )

Bare husk på at du KAN skade brenneren om du prøver å brenne for mye på plata. ( i følge produsentene selv)

 

Håper det hjelper deg.

 

Ps! Har nettopp sjekket brenneren din inne hos Gear, og de sier den støttes av Gear Pro-serien. Bare å laste i vei.

Platene dine kan drimot være ett problem. Mange sliter med dem. Prøv Smartbuy's 90 minuttere. Bruker dem selv, og er godt fornøyd. Det største jeg har dyttet inn på dem er 94 min og 22 sek. Men det gikk hvertfall flott. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...