Gå til innhold

1 GB Ram : Dyr vs. Billig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apple bruker minnebrikker fra Samsung om jeg ikke husker feil.

 

Om du kjøper 1 gb fra Samsung, Kingston, Crucial eller andre merker tror jeg ikke du vil merke noe forskjell i det hele tatt. At Apple tar såpass mye for RAM-oppgradering er for meg uforståelig, jeg hadde uten tvil gått for et annet merke til en tredjedel av prisen.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt mye bra om Kingston, bla. fra min bror og en kompis som begge oppgraderte sine MacBooker. Jeg ville gått for den da den også er billigst.

 

edit: Den var billigst da de kjøpte, jeg ser det har forandret seg. Men alikvel, jeg har lest og hørt mye bra erfaringer med Kingston. Men jeg er helt sikkert du blir fornøyd samme hva du kjøper egentlig.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar
Det er veldig lett. Står faktisk forklart i det lille heftet som følger med maskinen. Er bare snakk om å ta ut batteriet og fjerne et lite deksel om jeg ikke husker feil

8941277[/snapback]

 

Korrekt. Eneste problemet du kan risikere å møte på er de små skruene du må skru ut for å få av dekselet. Krever at du har bitteliten stjerneskrutrekker.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at apple gjør noe særlig grundigere testing enn minneprodusenten selv. At det koster såpass mye hos apple har én grunn: fordi de kan. Er nok "lettlurte" personer som kjøper minne der til at den høye prisen lønner seg. Mange skjønner ikke at man kan få akkurat det samme mye billigere i en annen butikk. Eller kanskje mange er redd for å sette inn selv. Samme hos dell og mange andre maskinprodusenter og.

 

Når det gjelder corsair vs kingston, er begge gode merker, så velg det billigste.

Endret av Josten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...