Gå til innhold

Noen som har erfaring med OCZ-PSU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan lurer litt på å skaffe meg et nytt system etterhvert, og har faktisk kommet til den konklusjonen at jeg skal rive i litt ekstra på PSU. :ermm:

Har hatt nok av PC-problemer og i veldig mange av tilfellene så er konklusjonen vært at crappy PSU er problemet.

Har kikket litt og oppdaget at OCZ lager en rekke kraftige PSUer som kan passe til mitt fremtidige drømmeoppsett, men kjenner ikke til denne produsenten i forhold til PSU.

Skal ha et PSU med mulighet for GTX-SLI, og over 700 W

Noen som har erfaringer med OCZ i forhold til kvalitet, stabilitet på rails og støynivå. Tenker spesielt på GameXstream serien (tror det var det den het. 120 mm vifte bla.)

feks denne : http://www.psdata.no/ps.asp?it=133103&mlevel=110900

Ser at prisene deres iallefall skulle tilsi grei kvalitet.

Eventuelt om det er noen som har andre tips til høykvalitets PSU så er jeg all-ears!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en PowerStreak, har aldri opplevd noen problemer med den. Ikke bråker den noe særlig med sine 2x 80mm vifter, men den skal nok byttes ut med en 400W som har vifteløs kjøling. Den kan anbefales, god kvalitet.

Skrevet
Min erfaring er at GameXstream serien har et før høyt støynivå.

8908681[/snapback]

Ser at du kjører en 1KW NorthQ, hadde selv en NorthQ 500watter som var stille og fin. mener du at det er stor forskjell på lyden mellom Gamextream og NorthQ sin 1KW

Forøvrig så er det betryggende derspm OCZ sine i utgangspunktet er Fortron Source, har hatt det også tidligere og var veldig fornøyd.

Oppfatter iallefall slik at det er ikke noen som anser OCZ sine for å være crap. Er litt opptatt av det skal være bra. :thumbup:

Skrevet
Jeg har en PowerStreak, har aldri opplevd noen problemer med den. Ikke bråker den noe særlig med sine 2x 80mm vifter, men den skal nok byttes ut med en 400W som har vifteløs kjøling. Den kan anbefales, god kvalitet.

8910726[/snapback]

Powerstreamen er veldig stille sammenlignet med Gamestreamen. Har fortsatt en Powerstream i den ene maskina mi.

For Gamestreamen ble det å benytte seg av angrerett. Endte om med 1KW NorthQ, som til tross for kapasiteten har en god del lavere støy enn GAmestreamen jeg hadde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...