Gå til innhold

Problem med å få start på maskina


Anbefalte innlegg

Er i ein litt frustrerande situasjon: Kom heim frå ein helgetur tidlegare i kveld og skulle skru på datamaskina. Dette viste seg å vere lettare sagt enn gjort, faktisk fullstendig umulig! Problemet er at skjermen forblir svart når eg trykker på power-knappen. Nokon gonger går skjermen i kvilemodus, andre gonger står det berre "no signal". Har hatt litt problem tidlegare med dette men då har løysinga vore å prøve nokre gongar etter kvarandre og alt har virka. Sånn er det ikkje no.....:( Det einaste som skjer er at viftene startar (både på prosessor og grafikkort) og det er alt.

 

Så då er spørsmålet kor feilen ligg. Eg reknar med at eg i løpet av morgondagen må begynne å teste komponentar på pcen til ein kompis, men eg har vel egentlig sondert meg fram til at skjermkort, hovedkort og strømforsyning kan vere heite tips til feilkilde. Eg har prøvd å nullstille bios, men det gav desverre inga løysing heller.

 

Så no legg eg oppgåva i hendene dykkar der ute, og håpar at de kan hjelpe meg!

 

Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann sitter her å ser på problemet du har en ting som er sikkert er å resete bios er ikke rette løsningen her. det du skal gjøre er å starte maskina i sikkerhets modus (f8) og egenskaper på skjerm /skjermbeskyter/instillinger/avansert/ta vekk haken på krev passord når du skal ut av ventemodus/når jeg trykker på maskinens av knapp... slå av/trykk så dvalemodus og ta vekk aktiver støtte for dvalemodus håper dette hjelper :)

Lenke til kommentar

Har som eg skreiv i første posten prøvd å nullstille bios uten at det hjalp. Til han som skreiv den siste posten så må eg berre seie at det er litt vanskelig å starte maskina i sikkerhetsmodus når eg ikkje får starta maskina i det heile tatt, men eg takkar for forslag!

 

Ole

Lenke til kommentar

Skjerm og kabel er ok (brukar den no). Har også prøvd å ta ut nettverkskort, lydkort og i tillegg prøvd minnebrikkene ei etter ei, men desverre er eg like langt....:(

 

Det virkar no lite sannsynleg at overklokkinga kan ha tatt knekken på noke sidan eg vil kalle den moderat, men ein skal jo aldri sei aldri. Reknar med at eg får sjekka skjermkortet seinare i kveld.

 

Har litt problem med at eg ikkje får sjekka hovedkortet sidan ingen eg kjenner brukar slot a.

 

Ole

Lenke til kommentar

Fekk den nye strømforsyninga i går, men adam var ikkje lenge i paradis. Maskina virka greit i går (litt av og på før den endelig skrudde seg på), men i dag vil den ikkje på igjen (sjøl med ny strømforsyning). Det kan altså berre vere tilfeldig at den virka med kompisen si strømforsyning(sjekka ikkje om mi gamle virka på hans maskin desverre).

 

Så no er eg i grunn tilbake på utgangspunktet, som er alt anna enn bra. Nye innspel vert tatt i mot med takk!

 

Ole

Lenke til kommentar

heisann dette her var ikke lett å bli klok på :o, Etter det du forteller her så ser det ut til at det er i hovedkortet det ligger (at der kan være en strømstyringsfeil), tror jeg har ville tatt med maslina til ei foretning og fått dem til å se på den det koster sikkert litt , men det er bedre enn at du begynner å tukle der selv det kan gjøre vondt værre, de måler fort ut hva det er som er galt.

Lenke til kommentar
Det er vel tilfeldigvis ingen som veit noken måte å teste om hovedkortet er ok (software)? Reknar i grunn ikkje med det, men det er jo verdt et forsøk..:)

Hehe og hvordan vil du få til å teste hovedkortet med software.

Men til det eg lurte på? Hvor gammelt er hovedkortet ditt. Da mitt abit bx133-raid tok kvelden fikk eg vite at abit har 3år's garanti? Eller var det 2? Er faktisk litt usikker nå er jo en stund siden eg byttet til msi 815EP-pro.

Lenke til kommentar

Høres ut som du har en/flere defekte kondensatorer på hk'et ditt. Det er et kjent problem på Abit kort. Har selv måttet levere inn og få nytt hk fordi kondensatorer gikk lekk. Symptomene var likt det du opplever. Du kan jo kontrollere de kondensatorene som sitter ved siden av cpu'en, og se om ser tydlige defekter. Ville uansett levert kortet inn for testing. :-?

Fred.

Lenke til kommentar
Synes det høres ut som om at skjermkortet ditt ikke sitter skikkelig i jeg. Slik jeg forstår deg så starter maskinen, men du får ikke bilde. Er jo bare å teste da, ta ut skjermkortet helt fra maskinen og sett det skikkelig på plass igjen.

 

Dette er prøvd og der nok ikkje der feilen ligg desverre.

 

 

Hehe og hvordan vil du få til å teste hovedkortet med software.

Ønsketenking.....;)

Men til det eg lurte på? Hvor gammelt er hovedkortet ditt. Da mitt abit bx133- raid tok kvelden fikk eg vite at abit har 3år's garanti? Eller var det 2?

Kortet er over 3 år gammalt så det blir vel ikkje å rekne som

garantisak....:(

 

Høres ut som du har en/flere defekte kondensatorer på hk'et ditt. Det er et kjent problem på Abit kort. Har selv måttet levere inn og få nytt hk fordi kondensatorer gikk lekk. Symptomene var likt det du opplever. Du kan jo kontrollere de kondensatorene som sitter ved siden av cpu'en, og se om ser tydlige defekter. Ville uansett levert kortet inn for testing.

 

Hmm... ja du er muligens inne på noke. Ikkje det at eg ser noko spesielt på hovedkortet, men så er eg ikkje akkurat guru på kondensatorar. Er vel muligens nødt til å slenge kortet inn på eit verkstad her. Uansett så går maskina no, men eg er litt redd for å skru den av i frykt for å ikkje få den i gong igjen...... :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...