CruellaDeVille Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Hei. Jeg vet at dette er en alvorlig feilposting, men jeg finner ingen kategori som omhandler "Ukjente programmeringsspråk". Beklager dette, men jeg aner virkelig ikke hvem jeg skal spørre når ikke engang Google kan hjelpe meg. Mitt spørsmål er enkelt: Hva PSL-programmering? (jfr denne stillingsannonsen)
Crowly Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Edit: Ooops blandet visst med pls og psl, vet ikke hva psl er. Tidligere (feilaktig) svar: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tror det er programmering av elektronikk. Har en haug med produksjonsutstyr på jobben som har ymse pls enheter som kontrollere en haug med ting og tang.Folk som har gått elektro/svak/sterk -strøm linjer har vel lært litt om dette. Endret 20. juni 2007 av crowly
perpyro Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 PLS = Programerbar Logisk Styring. Det er som oftest en PLS som styrer alt fra ventilasjonsanlegg til komplekse fabrikker. De programeres vha. software på PC og softwaren varierer fra produsent til produsent av PLS. Er du programerer takler du nok dette også etterhvert.
Ståle Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Google is your friend http://plib.sourceforge.net/psl/prog_guide.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå