Flamme73 Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Kan noen gi meg en link til disse to? En som du kommer rett inn der det står downlaod. Trenger denne for og spille entropia univers. Plz trenger en kjapp link! Takker for svar :!:
nagina Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 (endret) http://ati.amd.com/support/driver.html http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Er vel det raskeste atm PS! Hadde gått raskere om du selv hadde besøkt sidene istedenfor å opprette tråd om dette :!: Endret 20. juni 2007 av nagina
firberblad Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 PS! Hadde gått raskere om du selv hadde besøkt sidene istedenfor å opprette tråd om dette :!: 8902795[/snapback] hehe, skulle tro det ja
Flamme73 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 http://ati.amd.com/support/driver.html http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Er vel det raskeste atm PS! Hadde gått raskere om du selv hadde besøkt sidene istedenfor å opprette tråd om dette :!: 8902795[/snapback] Omg! Jeg vet ikke hva jeg skal installere der. Jeg må jo velge. Trenger en link rett til der den downloader
firberblad Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Du velger Operativsystem, skjermkort. Det hjelper jo ikke å gi deg en link til en driver for XP, når du har Vista? Men, hvorfor skulle du ha en link til både Nvidia og ATI? Du har vel bare et skjermkort i maskinen?
nagina Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Du velger Operativsystem, skjermkort. Det hjelper jo ikke å gi deg en link til en driver for XP, når du har Vista? Men, hvorfor skulle du ha en link til både Nvidia og ATI? Du har vel bare et skjermkort i maskinen? 8903623[/snapback] Han er vel usikker om han har ATI eller nVidia :!: :!: :!: :!: :!:
Flamme73 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 (endret) Du velger Operativsystem, skjermkort. Det hjelper jo ikke å gi deg en link til en driver for XP, når du har Vista? Men, hvorfor skulle du ha en link til både Nvidia og ATI? Du har vel bare et skjermkort i maskinen? 8903623[/snapback] Jeg har da ikke Vista! Og for og svare på spm nr. 2 så er det, det står på minimum requiriments. Trenger jeg bare en av dem får og spille entropia univers? Endret 20. juni 2007 av Flamme73
Elnacho Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Du velger Operativsystem, skjermkort. Det hjelper jo ikke å gi deg en link til en driver for XP, når du har Vista? Men, hvorfor skulle du ha en link til både Nvidia og ATI? Du har vel bare et skjermkort i maskinen? 8903623[/snapback] Hvorfår skulle jeg ha Vista? Og for og svare på spm nr. 2 så er det, det står på minimum requiriments. Trenger jeg bare en av dem får og spille entropia univers? 8905211[/snapback] Han kan da umulig vite hvilket OS du kjører, når du ikke opplyser om dette. Du trenger selvsagt kun Driverne fra Produsenten på kortet som står i din maskin.
Flamme73 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Du velger Operativsystem, skjermkort. Det hjelper jo ikke å gi deg en link til en driver for XP, når du har Vista? Men, hvorfor skulle du ha en link til både Nvidia og ATI? Du har vel bare et skjermkort i maskinen? 8903623[/snapback] Hvorfår skulle jeg ha Vista? Og for og svare på spm nr. 2 så er det, det står på minimum requiriments. Trenger jeg bare en av dem får og spille entropia univers? 8905211[/snapback] Han kan da umulig vite hvilket OS du kjører, når du ikke opplyser om dette. Du trenger selvsagt kun Driverne fra Produsenten på kortet som står i din maskin. 8905261[/snapback] Takk for svaret
Flamme73 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Du velger Operativsystem, skjermkort. Det hjelper jo ikke å gi deg en link til en driver for XP, når du har Vista? Men, hvorfor skulle du ha en link til både Nvidia og ATI? Du har vel bare et skjermkort i maskinen? 8903623[/snapback] Jeg har da ikke Vista! Og for og svare på spm nr. 2 så er det, det står på minimum requiriments. Trenger jeg bare en av dem får og spille entropia univers? 8905211[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå